baal musikvideo?
Fra : Anders Jensen

Dato : 18-05-03 12:26

Vær hilset.

Jeg sidder og kommer til at tænke på en musik musik video jeg i sin tid så
på farvefjernsyn med baal... så vidt jeg husker var der udover Bjørn
Fjæstads skaldede isse også to letpåklædte damer med... og det er muligt at
det er resultatet af en feberdrøm, men jeg erindrer at den foregik i et
køkken... med masser af metal over det hele.... ??

Nogen der har en lignende erindring og evt. kan huske hvad sangen hedder?...

Hvis der i øvrigt er nogen der har lyst til at lege psykolog kan vedkommende
måske kaste lidt lys på hvorfor jeg i et stykke tid gik og forestillede mig
at den sang der passede til videoen var "No Surprises" med Radiohead?....

Nåh... håber der er nogen der er kloge... =)

-----
Anders

Fra : -V-

Dato : 18-05-03 12:41

Anders Jensen wrote:
> [...]
> den foregik i et køkken... med masser af metal over det hele.... ??
>
> Nogen der har en lignende erindring og evt. kan huske hvad sangen

Du tænker selvfølgelig på Kareoke med Baal.

-V-

Fra : Anders Jensen

Dato : 18-05-03 18:15

> Du tænker selvfølgelig på Kareoke med Baal.

Jaaaa.... mange tak.... lige præcis den.... tak for hjælpen =)

Feeeeeeeeeed sang

-----
Anders