Rullesteg uden svesker?
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-05-03 11:08

God søndag

Jeg har en "rullesteg" liggende i fryseren uden noget som helst i, da
svesker som der plejer at være i, ikke er det store hit her i huset. Er der
nogen der har et bud på hvad man kan komme i istedet for svesker?

mange hilsner fra

Bolette

Fra : kim rasmussen

Dato : 18-05-03 11:26

Hej Bolette
Smør med pesto ,kom soltørrede tomater og basilikum , hvidløg , drys med ost
eller læg et par skiver , rul igen og snør stegen . Krydr med salt og peber
..

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : kim rasmussen

Dato : 18-05-03 11:32

Hej Bolette
smør med pesto eller hvidløg blandet med basilikum,læg soltørrede tomater og
ost på og rul og snør igen ,krydr med salt og peber ,kom en ½ fl. hvidvin
og ½ liter god bouilon ved , et løg og et par tomater , lad simre fem
kvarter og kog saucen lidt ind til det halve ,tilsæt lidt fløde og 100 gram
gorgonzola ,server evt frisk pasta til og brød .

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : Padmé Amidala

Dato : 18-05-03 11:34

Hvad med en masse persille?

VH
Padmé Amidala

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 18-05-03 19:16

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse

> svesker som der plejer at være i, ikke er det store hit her i huset. Er
der
> nogen der har et bud på hvad man kan komme i istedet for svesker?

Hvad med madæbler (skåret i passende stykker, selvfølgelig)?

Mvh Mads

Fra : Svend Andersen

Dato : 18-05-03 11:30

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> writes:
> [...]
>der
>nogen der har et bud på hvad man kan komme i istedet for svesker?

-Persille
-Æbler
-En blanding af krydderurter

hilsen Svend

Fra : hedegaard

Dato : 19-05-03 11:28

Lav en krydret fars (hvad du nu kan lide) og kom den i - det er rigtig godt!
Tina

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-05-03 21:37

> [...]
>der
>nogen der har et bud på hvad man kan komme i istedet for svesker?

Persille er det andet klassiske fyld til en rullesteg. Du kan også få et
godt resulatet med finthakkede porrer.
Når det skal være helt vildt kan du fylde med finthakkede porrer, lidt
revet ost og måske lidt bacon eller røget skinke. Det er en fin variation!

Frank Løkkegaard

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-05-03 17:35

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message

> [...]
der
> nogen der har et bud på hvad man kan komme i istedet for svesker?

Hvis man lader sig inspirere en smule af 'Corton Bleu' eller 'Scallopine':
Rul den sammen med skinke (alm. kogt eller tørret skinke), ost (af den type
du synes best om - 'Emmenthaler' er en glimrende mulighed), salvie og
hvidløgssnitter.

vh
Jan

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 20-05-03 08:09

Hej Alle sammen

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> Er der
> nogen der har et bud på hvad man kan komme i istedet for svesker?

Tusinde tak for alle de dejlige bud i er kommet med, jeg er sikker på jeg
nok skal få brug for i hvert fald én af jeres bud ( har nemlig kun en
rullesteg liggende uden fyld i ), hvilken det bliver har jeg slet ikke gjort
op med mig selv, for de lyder lækre alle sammen

mange hilsner fra

Bolette