Godt online MP spil med strategi-elementer~
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-05-03 22:09

Hvilke online multi-player spil med stor strategielement er gode ?
Herunder med en del spillere på nettet så man altid kan finde et spil ?

Jeg er ikke verdensmester i hurtigklik, så det må gerne være spil
hvor man skal bruge hovedet lidt.

Mine gamle favoritspil der lever op til ovenstående var/er
Myth I: The Fallen Lords
Myth II: Soulbligther

Helt suveræne single player såvel som multiplayer. Ingen dum
ressourcemining som i Warcraft 1+2+3 + alle klonerne (C&C
serien, starcraft serien etc). Nyder dog lidt WC3 i ny og næ.

Jeg kan også godt lide FPT (First Person Tactical) som
Operation Flashpoint, hvor det ikke bare er hastigheden der
tæller, men derimod at placere sig taktisk, sigte med sine
skud etc.

Wolfenstein/Doom/Quake klonerne (Counterstrike etc)
kan være sjovt en sjælden gang imellem, men det er altså
ikke lige det jeg vil bruge mest tid på. Der er for meget
muse-teknik i det, og det er tåbeligt at spillere kan
hoppe rundt som de nu engang kan for at gøre det vanskeligt
at ramme dem. Se på en paintballbane om det virker!

Fra : Kristian Bøge

Dato : 15-05-03 22:16

Prøv dette http://www.americasarmy.com - gratis!

Som regel er det Rambotyperne der dør først, og de mere eftertænksomme der
klare sig igennem, bortset fra mig

Mvh
Kristian

Fra : ChrisStoffer

Dato : 16-05-03 00:04

"Kristian Bøge" <nihilXXX@image.dk> wrote in message
> Prøv dette http://www.americasarmy.com - gratis!
>
> Som regel er det Rambotyperne der dør først, og de mere eftertænksomme der
> klare sig igennem, bortset fra mig

Så håber jeg du kan hjælpe mig. For nogle uger siden downloadede jeg nemlig
Americas Army 1.7 og oprettede et soldierlogin, men jeg har aldrig fået et
password, så jeg kan ikke komme til at spille. Hvor lang tid gik der inden
du fik dit?

Mvh
Christian

Fra : Kristian Bøge

Dato : 16-05-03 06:48

Jeg fik det sammen dag, inden for meget kort tid mener jeg. På et tidspunkt
brændt min harddisk sammen, og jeg kunne ikke huske mit password, så jeg
oprettede et nyt login, hvor det også var med det sammen jeg fik svar.

Hvorfor prøver du ikke bare at oprette et nyt?

Kristian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-05-03 11:17

In article <3ec40382$0$58859$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Kristian Bøge wrote:
> Prøv dette http://www.americasarmy.com - gratis!
>
> Som regel er det Rambotyperne der dør først, og de mere eftertænksomme der
> klare sig igennem, bortset fra mig

OK tak, jeg vil prøve.

Jeg kan se at de har et ære-system, så de slemme får minuspoint
den vej rundt. Det er altid rart når snyd bekæmpes, og ikke som
i FPS verdenen hvor alle skal have så mange snydeting som muligt.