Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad skal man købe (digicam 3000 kr)
Fra : Jan Holm

Dato : 16-05-03 23:03

Hej Alle

Jeg er på jagt efter navn og nummer på det kamera hvor man
får mest for pengene. Pengene er omkring 3000.

Jeg har et lille øje for

Canon powershot A70
Canon Ixus V3
Fuji finepix A303
Minolta DiMAGE F100

Hvad skal man vælge lige nu i den prisklasse ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 16-05-03 23:14

Jan Holm <NOSPAM@nospam.tia> wrote:
> Hej Alle
>
> Jeg er p? jagt efter navn og nummer p? det kamera hvor man
> f?r mest for pengene. Pengene er omkring 3000.
>
> Jeg har et lille ?je for
>
> Canon powershot A70
> Canon Ixus V3
> Fuji finepix A303
> Minolta DiMAGE F100
>
> Hvad skal man v?lge lige nu i den prisklasse ?

Det kamera du bedst kan li' - tag til en fotohandler der har dem alle og
prøv dem af, og kig ellers på nettet efter anmeldelser.

Og nåja - kig f.eks. også tidligere i denne nyhedsgruppe, hvor mindst
5-10 stykker har spurgt om det samme.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : emj

Dato : 16-05-03 23:27

On Fri, 16 May 2003 22:13:45 +0000 (UTC), "Rune B. Broberg"
<usenet@mihtjel.dk> wrote:

>Og nåja - kig f.eks. også tidligere i denne nyhedsgruppe, hvor mindst
>5-10 stykker har spurgt om det samme.

Ok ja, det spørgsmål kommer mange gange samme dag.
En gang imellem er der nogen der gider svare igen-igen-igen-igen
Hilsen emj

--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php
Prøv et gæstelogin gratis i 14 dage

Fra : max

Dato : 16-05-03 23:44

> [...]
> Fuji finepix A303
> Minolta DiMAGE F100
>
> Hvad skal man vælge lige nu i den prisklasse ?

De er sikkert alle udemærkede, jeg ville vælge
det sexede Ixus, fremragende design, men det er
jo en smags sag, måske for feminint for nogle.
-ma-

Fra : *gavtyven*

Dato : 17-05-03 08:35

Hej
Jeg ville gerne sælge mit næsten nye kamera Canon Ixus V3.
Købt d.15-1-03
Medfølger extra CompactFlash 32mb kort (104 billeder i 1600*1200 )
Kameraet er 100% ok.

Hbo 3400kr

-- forbeholder mig ret til div --

Sælges stadigvæk i eks PhotoExperten & Fona til ca 4700kr

Her kan der ses lidt mere info om vidunderet :
http://www.akam.no/tester/canon_digital_ixus_v3/index.html

http://www.digit.no/Produkter/Kameraer/Canon/digixus_v3_tekn.htm

Henrik Olesen
Randers

Fra : Jan Holm

Dato : 17-05-03 22:53

*gavtyven* wrote:

> [...]
> Kameraet er 100% ok.
> Hbo 3400kr
> Sælges stadigvæk i eks PhotoExperten & Fona til ca 4700kr

og iflg. edbpriser.dk sælger Kamerahuset dette kamera til 3350,- fra nyt !!!

Mvh
Jan Holm

Fra : *gavtyven*

Dato : 18-05-03 08:46

> og iflg. edbpriser.dk sælger Kamerahuset dette kamera til 3350,- fra nyt
!!!

Ok.
Og i Fona til 4700kr ( de sluger )

Så hbo 3000kr
der Medfølger jo også extra CompactFlash 32mb kort