Foto
IBM760 5420
Teil 3020
canon......E18???
Fra : Mette og René

Dato : 10-05-03 17:55

Jeg har købt en canon a60 for cirka 1 mdr siden.
kommer med fejlen E18, hvad sker det? er det noget med fokuser teknikken at
gøre?

MVH René

--
http://rskjaer.subnet.dk/Fister.htm
www.golf2.dk

Fra : Michael

Dato : 10-05-03 18:10

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt en canon a60 for cirka 1 mdr siden.
> kommer med fejlen E18, hvad sker det? er det noget med fokuser teknikken
> [...]

Hej

Har selv samme model med samme fejl. Jeg ringede til support og han snakkede
om det kunne være et slag mod linsen eller et eller andet inden i
mekanikken. Måske fokuseringen, jeg kan ikke helt huske det. Men enden på
det blev i hvert fald at det skulle sendes ind til rep. så der står jeg
nu......efter 3 uger har jeg stadigvæk ikke hørt eller set noget til det.

Men forhåbentlig har supporteren jeg snakkede med fundet ud af at Canon
laver en model der hedder A60. Det vidste han ikke da jeg snakkede med ham.
"A60, laver vi en model, der hedder det, nå, ok", ganske betryggende at
sende kameraet ind til ham.

Michael

Fra : Mette og René

Dato : 10-05-03 18:25

> [...]
ham.
> "A60, laver vi en model, der hedder det, nå, ok", ganske betryggende at

Ja jeg tænkte nok det var sådan noget.
Men der må da være noget med de kun må have det i en måned, så skal man have
et nyt?
eller hvordan.
Har du købt det hos forhandler eller hos en it net butik?, det er da bare
ringe og blive ved med at brokke sig og true dem lidt.

MVH René

Fra : Mette og René

Dato : 11-05-03 14:42

> Har selv samme model med samme fejl. Jeg ringede til support og han
snakkede
> om det kunne være et slag mod linsen eller et eller andet inden i
> mekanikken.

Det skal så lige siges mit kun gør det en gang imellem.
Hvis jeg har taget billeder og jeg så har set dem lidt igennem og den så
lukker sammen kommer den med E18 fejlen, men tager udmærket billeder...

MVH René

Fra : Erik Vestergaard

Dato : 11-05-03 07:26

En hurtig søging på Google.com - "canon a60 E18 error" afslører at I ikke er
ene om problemet:
se f.eks http://photography-on-the.net/forum/viewtopic.php?TopicID=11001

Always try Google first :)

Fra : Mette og René

Dato : 13-05-03 18:29

Hej igen
Jeg har så lige prøvet og opdaterer softwaren med Canon WIA Driver update
utility

MVH René