Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon G3
Fra : brian jensen

Dato : 10-05-03 12:19

Dawz foto nørder ;D

Jeg har fået købt en kamera som ovenstående Canon G3 men jeg står og
mangler en dansk
instruktionsbog (jeg har søgt på nettet men intet fundet) så tænkte jeg på
om der evt. var en af jer der kunne hjælpe ???

Brian

Fra : Per O.

Dato : 10-05-03 13:19

"brian jensen" <b.z@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> instruktionsbog (jeg har søgt på nettet men intet fundet) så tænkte jeg på
> om der evt. var en af jer der kunne hjælpe ???

Spørgsmålet har været stillet en del gange før i forbindelse med G2'eren. Og
det ser ikke ud til at det er muligt at finde en dansk manual på nettet.
Manualer på 'udenbysk' findes, uden at jeg lige har linket dertil. Jeg
fornemmer at holdningen her i nyhedsgruppen er, at hvis man ikke vil betale
for et kamera i danmark, så må man også leve med at der ikke er dansk
brugsanvisning med.

Per O.

Fra : Kenneth

Dato : 10-05-03 13:38

> [...]
> instruktionsbog (jeg har søgt på nettet men intet fundet) så tænkte jeg på
> om der evt. var en af jer der kunne hjælpe ???

En engelsk kan måske bruges? Så kan den findes her:
<http://www.powershot.com/powershot2/customer/pdf/G3_CUG_E.pdf>

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 10-05-03 16:12

"brian jensen" <b.z@oncable.dk> wrote in

> [...]
> instruktionsbog (jeg har søgt på nettet men intet fundet) så tænkte
> jeg på om der evt. var en af jer der kunne hjælpe ???

Canon Danmark betaler selv for oversættelsen af manualen, så de vil have
betaling for den, og har ikke lagt den ud til download ligesom den engelske
gør.

Så vidt jeg har hørt, så koster den danske manual ca. 500 kr.

Flemming

Fra : brian jensen

Dato : 10-05-03 18:51

ok tak aligevel for de forskellige svar desuden skal det lige siges (til per
O) at kameraet
faktisk ER købt i danmark men jeg fik det lidt billigere fordi der ingen
dansk manual var med
troede man nok kunne finde den på nettet :D

Brian

Fra : Per O.

Dato : 11-05-03 16:10

> [...]
> dansk manual var med
> troede man nok kunne finde den på nettet :D

Jeg synes nok det tangerer bedrageri at sælge kameraet vel vidende at man
ikke kan finde en dansk manual på nettet.

Per O.