Søges: Gl. Apple-logo i Illustrator-format
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 17-05-03 16:03

Hej!

Jeg vil lave mig en cool t-shirt med det gamle regnbuefarvede
Apple-logo.

Hvis det skal blive rigtig godt, er det en fordel at have en
vektorbaseret udgave af logoet, hvilket ganske oplagt ville være som
illustrator-fil. En hi-res-udgave vil også kunne gå an, hvis der ikke er
andet.

Jeg har prøvet at søge på Apples hjemmeside, men uden held.

Nogen der kan hjælpe?

Venlig hilsen Mikkel

--
Mikkel Pagh
http://imv.au.dk/~mpagh/

Fra : Villy Erichsen

Dato : 17-05-03 16:23

In article <spiced.pork-06C8CB.17023717052003@news.net.uni-c.dk>,
Mikkel Pagh <spiced.pork@ham.com> wrote:

> [...]
> andet.
>
> Jeg har prøvet at søge på Apples hjemmeside, men uden held.
Brug dog Google i stedet.
http://www.logotypes.ru/list_e.asp?cat=A&page=12

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen - omsider på OS X

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 17-05-03 16:31

In article <170520031722493669%spam@hammel-by.dk>,
Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> Brug dog Google i stedet.
> http://www.logotypes.ru/list_e.asp?cat=A&page=12

Det prøvede jeg også, men jeg må have skrevet nogle dårlige søgeord.

Dit link var til gengæld perfekt - der var endda også det NASA-logo, jeg
ledte efter.

Venlig hilsen Mikkel

--
Mikkel Pagh