Sandberg USB to Serial Link (9-pin)
Fra : Jacob Lauritzen

Dato : 14-05-03 09:59

Jeg har brug for en adapter fra USB til 9-pin serial (PC typen).

Jeg kan se at Keyspan laver et som koster 449,- og at den virker med
MacOS X.

Jeg kan også se at der findes en fra Sandberg som koster 249,-, men
jeg er ikke klar over om den virker til MacOS X.

Er der nogen der har erfaring med det?

Jeg kan se på en gammel tråd at Povl H. Pedersen måske kan svare på
mit spørgsmål...

Tak for hjælpen.

Jacob E. Lauritzen

Fra : Peter Kiil

Dato : 14-05-03 22:16

in article e8544ae3.0305140058.7f613d3c@posting.google.com, Jacob Lauritzen
at jacobql@excite.com wrote on 5/14/03 10:58 AM:

> [...]
>
> Er der nogen der har erfaring med det?
>
> Jeg kan se på en gammel tråd at Povl H. Pedersen måske kan svare på

Jeg tror ikke du får den til at virke med OS X. Jeg har sådan en her
liggende hvis det har interesse:

http://www.keyspan.com/products/usb/pdaadapter/

Den er din for 300 incl. forsendelse.
--