Program til at pakke filer til PC på OSX
Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 14-05-03 09:44

Hej med jer

Jeg har spurgt om ovennævnte før, men hvilket program er nu bedst til at
pakke filer til PC, når man kører på OSX?

--
med venlig hilsen Birgitte

http://www.behrendt.dk/
ftp://80.197.181.14/ in action from 9 am - 0.30 am CET

Fra : Morten Lind

Dato : 14-05-03 09:51

[2900] Birgitte Behrendt <birgitte@behrendt.dk> wrote:

> Hej med jer
>
> Jeg har spurgt om ovennævnte før, men hvilket program er nu bedst til at
> pakke filer til PC, når man kører på OSX?

Altså, Birgitte - skal jeg gøre det for dig)))))

StuffItdeLuxe 7.0.3

http://www.stuffit.com/stuffit/deluxe/

Hej fra du véd nok.......
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 14-05-03 10:40

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Altså, Birgitte - skal jeg gøre det for dig)))))
>
> StuffItdeLuxe 7.0.3
>
> http://www.stuffit.com/stuffit/deluxe/
>
> Hej fra du véd nok.......

Næ tak, jeg kan godt selv Men hvis jeg bare skal nøjes med et lille
program til filer til PC og ikke behøver hele pakken, hvad kan jeg så
bruge?

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 14-05-03 11:38

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> StuffItdeLuxe 7.0.3

Hvad er der galt med den medfølgende light-version? Den har jeg da brugt
flere gange.
Og så er der gzip i terminalen:
gzip -h
Man kan jo trække en mappe fra finder og ind i terminalen, så stien
elegant bliver skrevet ind.
--
Poul

Fra : Morten Lind

Dato : 14-05-03 12:02

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> Hvad er der galt med den medfølgende light-version? Den har jeg da brugt
> flere gange.

Ikke det fjerneste, Poul
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Ben Knudsen

Dato : 14-05-03 10:56

birgitte@behrendt.dk ([2900] birgitte behrendt) writes:
>Næ tak, jeg kan godt selv Men hvis jeg bare skal nøjes med et lille
>program til filer til PC og ikke behøver hele pakken, hvad kan jeg så
>bruge?

Jeg har før brugt ZipIt. Så vidt jeg husker var det helt ok.
<http://versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/5070>

ben

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-05-03 11:46

birgitte@behrendt.dk ([2900] Birgitte Behrendt) writes:

> Jeg har spurgt om ovennævnte før, men hvilket program er nu bedst
> til at pakke filer til PC, når man kører på OSX?

Til at pakke flere filer sammen er der unix-værktøjer "tar" og til at
komprimere dem findes der "gzip". Begge kan udpakkes med Winzip. Hvis
du ikke er glad for termialen, må der findes en GUI-udgave.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 14-05-03 14:48

[2900] Birgitte Behrendt <birgitte@behrendt.dk> wrote:

> Jeg har spurgt om ovennævnte før, men hvilket program er nu bedst til at
> pakke filer til PC, når man kører på OSX?

Snup "Zippist"

http://www.versiontracker.com/mp/new_search.m?productDB=&mode=Quick&OS_F
ilter=&search=zippist&x=0&y=0

Den laver zip filer af det du "dropper" på den og programmet er endda
gratis.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |