10.2.6 og iBook-700
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-05-03 16:57

Jeg synes at kunne huske at en eller flere her i gruppen klage over
problemer efter opdatering til 10.2.6. Har det noget på sig? Har nogen
erfaringer med opdateringen på en iBook (G3-700)?

Min gruppefælle (en switcher) har købt iBook og er ovenud lykkelig -
så jeg vil ikke have ham til at miste noget for Apple
pga. opfateringen.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-05-03 17:18

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> [...]
>
> Min gruppefælle (en switcher) har købt iBook og er ovenud lykkelig -
> så jeg vil ikke have ham til at miste noget for Apple

Jeg har lige præcis sådan en mac som du snakker om, med 256 MB ram, og
jeg har opgraderet til 10.2.6 da den kom. Der har ikke været noget.
Måske har opgraderingen endda fixet et problem jeg en sjælden gang har
haft med kernel panics i forbindelse med vågeblus og et usb-modem.
Dette sker aldrig (eller næsten aldrig) mere.
Ellers kan jeg ikke mærke nogen som helst forskel. Jeg opdaterede via
Software opdatering, og det forløb fint. (Er vist 6 MB, i modsætning til
"combo-updateren" der er på 60 el. 80 eller et eller andet helt vildt
....)
Så jeg vil sige: Kør løs!

v.h
MartinP

Fra : Per Madsen

Dato : 13-05-03 19:34

> [...]

> Min gruppefælle (en switcher) har købt iBook og er ovenud lykkelig -
> så jeg vil ikke have ham til at miste noget for Apple

Min kammerat opdaterede sin fra 10.2.4 -> 10.2.6 hvorefter batteriet kun
kunne køre i 5-10 minutter. Det skete øjeblikkeligt efter opdateringen.
Apple sender ham nu et nyt batteri uden beregning. Og der er _mange_ der
har oplevet det samme. Kig på f.eks. Spymac og Apple's fora...

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-05-03 19:52

permandREMOVETHIS@cool.dk (Per Madsen) writes:

> [...]
> opdateringen. Apple sender ham nu et nyt batteri uden beregning. Og
> der er _mange_ der har oplevet det samme. Kig på f.eks. Spymac og

Kan en software-opdatering dræbe et batteri? Hvordan?

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Per Madsen

Dato : 13-05-03 22:02

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Kan en software-opdatering dræbe et batteri? Hvordan?
>
> -j

Aner det ikke, men der er mange det er sket for...Jeg kunne næsten
heller ikke tro det. Nogle har held med at resette power management.

http://discussions.info.apple.com/WebX?14@93.wVQhaiP8lOf.9@.3bbb9603

http://www.spymac.com/forums/showthread.php?s=&threadid=25185

http://discussions.info.apple.com/WebX?14@82.N04ia2DNkax.2@.3bbf6b95

(du skal muligvis registrere dig for at se nederste link)

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk