Unreal tournament 2003 uspilleligt
Fra : Lasse Leegaard

Dato : 12-05-03 21:36

Som man kan læse her:
http://www.macnyt.dk/default.tpl?news=20030512194051 er der mange der
har hentet UT2003 og der står også noget om at det kører ganske fint på
en Powerbook G4

Jeg har selv en 15" Powerbook G4 (867 MHz - 768 MB RAM) og det kører ad
hel.... Det er uspilleligt - selv i laveste opløsning med alt det fancy
slået fra... Det virker næsten som om den laver software rendering

Er der andre der har oplevet noget lignende eller er det bare mig der er
dum??

Quake3 fungerer rigtigt fint og hakker ikke det fjerneste

--
-Lasse-

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-05-03 23:36

Lasse Leegaard <Lasse@b.r.a.n.d.b.i.l.dk> wrote:

> [...]
> dum??
>
> Quake3 fungerer rigtigt fint og hakker ikke det fjerneste

Har du opdateret til Mac OS X 10.2.6? Det er en meget vigtig opdatering,
da den fikser flere fejl i grafikkortdriverne.

Ellers burde det da køre OK, for svjh. har din maskine et OK grafikkort.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 15-05-03 16:24

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Har du opdateret til Mac OS X 10.2.6? Det er en meget vigtig opdatering,
> da den fikser flere fejl i grafikkortdriverne.
>
> Ellers burde det da køre OK, for svjh. har din maskine et OK grafikkort.

*jeps...*

Jeg er aldrig mere end 24 timer efter en update :)

Det hakker bare vildt meget

--
-Lasse-

Fra : Peter Theglev

Dato : 13-05-03 14:31

Har lige hentet det, og det er for lækkert!
(Dual 1.25/1.25GB RAM/21" Monitor/OS 10.2.6)

Peter

Fra : Flemming Rubini

Dato : 13-05-03 17:24

> [...]

> http://www.macnyt.dk/default.tpl?news=20030512194051 er der mange der
> har hentet UT2003 og der står også noget om at det kører ganske fint på

Kan UT2003 kører på 9.2.2?

vh Flemming Rubini

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-05-03 17:53