Cd-holdere?
Fra : Peter G

Dato : 17-05-03 15:31

Så er spørgsmålet: Kan man finde en cd-holder, der ikke er et arkitektonisk
designerpræget Aliens-undfanget mareridt og som kan holde et anseeligt
antal, uden at den koster en bondegård, nogen steder? Den må gerne fylde i
højden, fremfor bredden/dybden.

Jeg har en kammerat som har et firesidet cd-tårn på en drejefod med plads
til 4x100 cd'er købt i Ikea for år tilbage. Desværre er de ude af
produktion i dag, da jeg ellers havde købt sådanne. Så nu leder jeg efter
brugbare alternativer.

Har folk nogle forslag? Gerne i Kbh's-området.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Per O.

Dato : 17-05-03 17:05

"Peter G" <wzn0slk402@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> brugbare alternativer.
>
> Har folk nogle forslag? Gerne i Kbh's-området.

Jeg har for få uger siden købt nogle reoler hos Hansen Møbler, som hver især
kunne indeholde 360cd'er. De er to cd'er brede, og et par meter høje. De
kostede 299 kr/stk og er i lyst finer (plast som alle andre billige reoler).

Per O.

Fra : -V-

Dato : 17-05-03 17:02

"Peter G" <wzn0slk402@sneakemail.com> skrev
> Har folk nogle forslag? Gerne i Kbh's-området.

Der var en der foreslog At-Bo forleden.

Prøv at kigge på www.at-bo.dk.
Der er sågar en model, der er beregnet til cd'er (--> "Online Brochure" -->
3 sider frem)

-V-

Fra : .Kody

Dato : 17-05-03 22:35

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der var en der foreslog At-Bo forleden.
>
> Prøv at kigge på www.at-bo.dk.
> Der er sågar en model, der er beregnet til cd'er (--> "Online

Sådan en har jeg som fylder en hel væg, den virker fint, og ser godt ud,
selvom den er lidt dyr.

..Kody

Fra : Peter G

Dato : 18-05-03 21:29

-V- <Diplomaten@snotmail.com> wrote:

> Der var en der foreslog At-Bo forleden.
>
> Prøv at kigge på www.at-bo.dk.
> Der er sågar en model, der er beregnet til cd'er (--> "Online
> Brochure" --> 3 sider frem)

Jeg kigger, jeg kigger. Jeg kan dog ikke bestemme mig. Og nu er der også
dømt (gys) shoppingtur i morgen, så da kan det være jeg får slæbt noget
skrammel med hjem.

Tak til både Per O. og dig for hjælp.

Fra : -V-

Dato : 18-05-03 21:47

Peter G wrote:

> Jeg kigger, jeg kigger. Jeg kan dog ikke bestemme mig. Og nu er der
> også dømt (gys) shoppingtur i morgen, så da kan det være jeg får
> slæbt noget skrammel med hjem.

Lad os vide, hvordan det går.

> Tak til både Per O. og dig for hjælp.

Tak er billigt, en daler er bedre

Nej, spøg til side.
Det var blot en lille tilbagebetaling på den store taknemmelighedsgæld, som
du har sat mig i.
Sig blot til, hvis jeg kan rådgive dig ang. hifimøblement på et senere
tidspunkt.
Jeg er jo nok ekspert, med mine gamle vinkasser som cd-holdere.

-V-

Fra : Peter G

Dato : 19-05-03 12:00

> Tak er billigt, en daler er bedre

Mér vil have mér, hvad? Uvorne knægt.

> Nej, spøg til side.
> Det var blot en lille tilbagebetaling på den store
> taknemmelighedsgæld, som du har sat mig i.

Glem det. Jeg hader taknemmelighedsgæld. Ellers kan du løskøbe dig med en
kop kaffe engang.

> Sig blot til, hvis jeg kan rådgive dig ang. hifimøblement på et senere
> tidspunkt.

Will do. Jeg snakkede med en kammerat. Vi har bestemt os for at vi vil have
"walk-in"-cd-garderobeskabe med indbygget futtog der kan hente udvalgte
albums. Det ville være køligt.

Fra : -V-

Dato : 19-05-03 16:28

> Mér vil have mér, hvad? Uvorne knægt.

Markovnikovs regel. Fint at blive mindet om den.

> Will do. Jeg snakkede med en kammerat. Vi har bestemt os for at vi vil
have
> "walk-in"-cd-garderobeskabe med indbygget futtog der kan hente udvalgte
> albums. Det ville være køligt.

De garderobeskabe skal naturligvis stå i The Infotainment Room på The
Neverland Ranch, ikke?

-V-

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 19-05-03 17:41

> Prøv at kigge på www.at-bo.dk.
> Der er sågar en model, der er beregnet til cd'er (--> "Online
Brochure" -->
> 3 sider frem)

Haver et sådant stykke træ i fyr og brugte en dag på at spraymale den sort,
hvilket jeg har fået et (mine håndværker-evner taget i betragtning) godt
resultat ud af.

Der går ca. 1 dåse grunder, to dåser (sort) maling og noget fint sandpapir
til at konvertere.

Go' fornøjelse med jagten

/Niels - der også mener der er for mange "smart-i-en-fart" cd-reoler...