Hummus og Tahin
Fra : Ib

Dato : 17-05-03 11:18

Hej

Jeg ligger inde med en halv pose kikærter, og havde tænkt mig at lave Hummus
(da opskriften dertil står på posen)
Der skal iflg opskriften Tahin i - men hvad er det, og hvor kan det købes?
(Fåes det f.eks. i større supermarkeder - eller skal jeg tage ind til
storbyen til en af de små grønthandlere??)

Fra : Tina

Dato : 17-05-03 11:39

"Ib" <kjaergaard@inbound.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Fåes det f.eks. i større supermarkeder - eller skal jeg tage ind til
> storbyen til en af de små grønthandlere??)

Tahin sesampasta. Det kan efterhånden findes i alle større supermarkeder.

Tina

Fra : mack

Dato : 17-05-03 12:39

"Tina" <misstinadk@hotmail.com> wrote in message

> Tahin sesampasta. Det kan efterhånden findes i alle større supermarkeder.

....Og i enhver invandrerbutik..

/Mack

Fra : Padmé Amidala

Dato : 17-05-03 17:02

Men hvis du ikke kan få fat i det, kan hommus'en sagtens laves uden. Jeg
bruger det aldrig og det smager rigtig godt alligevel..

VH
Padmé Amidala

Fra : Ib

Dato : 17-05-03 21:12

Takker for hjælpen :)

Prøver at se om jeg kan finde det næste gang jeg handler, og ellers prøver
jeg bare uden

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 18-05-03 12:11

"Ib" <kjaergaard@inbound.dk> skrev i en meddelelse:
> Prøver at se om jeg kan finde det næste gang jeg handler, og ellers prøver
> jeg bare uden

nej nej....endelig ikke uden tahin. Alternativt kan du bruge jordnøddesmør.
Husk at der skal lidt mere væde i, så konsistensen bliver mere "blød"

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.