Therion hjælp ønskes
Fra : Juggernaut

Dato : 16-05-03 11:24

Hejsa.
Har netop købt denne: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=60911 . Primært
pga O Fortuna men nummeret fremgår ikke på skiven og coveret. Ved I hvad der
er los?
På forhånd tak

-Juggernaut

Fra : -V-

Dato : 16-05-03 13:45

Juggernaut wrote:
> Hejsa.
> Har netop købt denne: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=60911 .
> Primært pga O Fortuna men nummeret fremgår ikke på skiven og coveret.
> Ved I hvad der er los?

Dit link er udløber og virker ikke.

'O Fortuna' ligger på albummet Deggial::
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS80305150452&sql=A8dd3vwxia9lk

Ved ikke om det er den samme som i dit link.
Du kan også finde pladen på CDON.

-V-

Fra : Juggernaut

Dato : 16-05-03 15:57

Det er akkurat samme plade. Men det skulle være track 11. Og der er kun 10.
??

-Juggernaut

Fra : Gonex

Dato : 16-05-03 21:46

Har selv Diggial i ikke digipack version og der er O Fortuna heller ikke på.
Ved ikke om den er på digipack versionen. Anyway jeg ved at på deres nye
live skive, Live in Midgard, må den ikke ligge på, af nogle ophavsrets
grunde. Kunne tyde på at Therion simpelt hen ikke helt har fået de
nødvendige tilladelser til at udgive dette nummer og den derfor er fjernet
fra senere tryk. Kunne også være det blot er et bonusnummer på digipacken.

Og så et emne skift. Hvis du kan lide bands der bruger "beauty and the beast
vocal" (Døds vocal og opera sopran) skulle du checke bands som: Tristania
(Har udgivet verdens bedste cd "Bayond the Vail"), Sirenia, Nightwish,
Theatre Of Tragedy, Trail Of Tears og Sins Of Thy Beloved. På nær Nightwish
er disse bands nok lidt mere dødsmetal (Korrekte kategori er nok nærmest
Gothic Metal) end Therion, men det gør dem efter min mening ikke dårligere.
Det er virkelig fantastisk musik.

Mvh. Mikael

Fra : Juggernaut

Dato : 16-05-03 22:41

Takker.
Tristania kender jeg skam godt, men er ikke på højde (synes jeg) med
Therion. Jævnfør cdon.com står der at O Fortuna ligger på skiven. Og det er
ikke en Digi. Måske har de skrevet forkert......!

-Juggernaut