Hjælp til script
Fra : A.N.

Dato : 15-05-03 10:05

Hej gruppe
jeg arbejder med et script, men kan ikke få den til at vise siden
dengamlegaardsandet.htm

Den åbner godt nok i det lokalframe men sige at siden ikke kan vises.

Hvad er forkert?

Her er scriptet
onmouseover="doTooltip(event,0)" onmouseout="hideTip()">Den gamle gaard
"Sandet"</a><br>
2</a>

A.N.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-05-03 11:55

lokalframe.location.href='dengamlegaardsandet.htm' "

Skal være på en linie.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 15-05-03 18:14

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> writes:

> lokalframe.location.href='dengamlegaardsandet.htm' "
>
> Skal være på en linie.

Der ud over anbefales det at man ikke bruger javascript:-links, men
i stedet putter javascripten i en onclick-handler.

Jeg kender ikke lige siden, men er det ikke nok at bruge target-attributten?

Hvis ikke, så gør det i det mindste som:
onclick="window.frames['lokalframe'].location.href='dengalmegaardsandet.htm';return false;">

Meningen med javascriptseudoprotokollen er at javascript-koden skal
returnere HTML-koden for den nye side. Hvis man blot er ude efter en
sideeffekt, så put det i onclick-handleren, og husk at returnere false.
Overvej også om det virkelig skal være et link, eller om en knap ville
være mere hensigtsmæssigt.

/L

Fra : A.N.

Dato : 15-05-03 19:06