HVor finder jeg Gaggenau
Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 14-05-03 17:42

Hej Gruppe

Min kæreste og jeg skal i gang med at bygge om. Vi skal have nyt og ny
overetage. Da det er mig, der står alt, hvad der hedder hvidevarer, er jeg
stødt på et lille problem. Vi skal have en indbygningsgaskogeplade og en
indbygningsovn. Nu hænger det sådan sammen, at vi begge har forelsket os i
Gaggenau's hvidevarer. Hos køkken firmaet koster det til sammen 18500. Kan
det på nogen måde gøres billigere? Er der nogen her i gruppen, der evt. selv
har købt Gaggenau og eller bare kender til forhandlere? Evt. links til
Sverige eller Tyskland er også velkomne, da vi selv kan hente. Vi har nemlig
ikke selv haft det helt store held med vores søgning.

Mvh.
Mette Nylander Sørup

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 14-05-03 17:47

Hov... det var selvfølgelig et nyt køkken vi skal have .
Sorry

Mette Nylander Sørup

Fra : villumsen

Dato : 14-05-03 22:11

Hej Mette.
Vi står også midt i et størrere køkkenprojekt.
Jeg meldte mig ind hos www.msc-danmark.dk , hvor vi sparede en formue på alt
i hvidevarer.
Det hele blev gratis leveret af en fragtmand midt i mit "nye" køkken. Jeg
vil foreslå dig at forespørge om pris hos dem. Det er altså ikke helt
ubetydelige rabatter de kan opnå.

Mange hilsner og god fornøjelse med det
Bettina