Det store mix 2
Fra : Camilla Krag Jensen

Dato : 13-05-03 08:13

Hej!
Jeg har lige købt "Det store mix 2" fra P3s radioprogram af samme navn.
Jeg købte den primært fordi jeg ville høre downbeat-cd'en og den er
superfed. Jeg undrer mig bare over at på den cd der står "house" på er
der downbeat på, og på den der står "downbeat" på er der house på??

Har jeg fået fat i en fejl-udgave eller er der andre end mig der har
måtet revurdere deres opfattelse af downbeat?

/Camilla

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 13-05-03 09:47

Camilla Krag Jensen wrote:
> [...]
> på den cd der står "house" på er der downbeat på, og på den
> der står "downbeat" på er der house på??

Hmm.. Jeg er en af dem som elsker House og har
lystigt spillet det til mange "House Fester",
jeg ville blive meget fornærmet hvis jeg fik en cd hvor der er
downbeat på selv om der stod house på..

> Har jeg fået fat i en fejl-udgave eller er der andre end mig
> der har måtet revurdere deres opfattelse af downbeat?

Hehe. Nej bare rolig Camilla..
Jeg ville være sikker på gættet om at der må
være en lille trykfejl.. :-/

Er det ellers nogle fede cd'er.??

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Camilla Krag Jensen

Dato : 13-05-03 22:18

Henrik Sørensen wrote:

> [...]
> downbeat på selv om der stod house på..

> Hehe. Nej bare rolig Camilla..
> Jeg ville være sikker på gættet om at der må

Jeg synes de er rigtig fede begge to. Lækker downbeat (ikke bare langsom
musik, men velovervejet) og house CD'en er heller ikke værst.

Camilla

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 14-05-03 08:59

Camilla Krag Jensen wrote:

> Jeg synes de er rigtig fede begge to. Lækker downbeat (ikke
> bare langsom musik, men velovervejet) og house CD'en er heller
> ikke værst.

Hmm.. Det kunne være man skulle tjekke
dem ud.. Takker for infoen..

--