Hvor kan man købe billige fisk ?
Fra : Iceman

Dato : 10-05-03 17:01

Hej Gruppe

Er der nogen som har en idè eller eventuelt en kontakt til et sted hvor man
kan købe billige fisk af forskellige varianter ? Gerne i Nordsjælland. (Ja,
jeg er klar over at vi har mange fiskehandlere, men vi har også mange høje
priser )

På forhånd tak og hav en hamrende fornøjelig weekend.

Iceman

Fra : crema

Dato : 10-05-03 17:32

Så må du ned til en af småhavnene og købe direkte ved kutterne, dér er
fisken billig og frisk. Du kan evt. tage til Gilleleje en morgen. kl. 07.00
starter auktionen. Her er der ofte en kasse med blandede fisk. Du kan ikke
selv byde på fisken, men henvend dig til en af de lokale på auktionen, som
kan gøre det for dig.
Henrik

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 12-05-03 09:00

Hvor meget skal du bruge??

Fra : Iceman

Dato : 12-05-03 11:34

Det er meget med forskel, men da både jeg og den øvrige familie er ivrige
fiskespisere, kan det grænse sig fra 1-2 kg rejer (eller 1-2 kg fisk) - til
op mod 10 kg ved større arrangementer.
Det være sig af blandede varianter.

Har du kendskab til et sted hvor de er til at tale med om den slags eller
noget lignende ?

Drop mig bare en mail, da jeg ikke altid får tid til at kigge her.

Med venlig hilsen
Iceman

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 12-05-03 16:06

jeg kan ikke se din email du er nødt til at skrive den eller senden til mig.
Rejer ved jeg ikke om jeg´kan skaffe billig men så har jeg jomfru hummer
Mikkel

Fra : Iceman

Dato : 12-05-03 18:34

dsl82665@vip.cybercity.dk