Grillglæde søges smadret af SARS-hysterisk~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-03 09:52

Grillglæde søges smadret af SARS-hysteriske Politiken

Der er aldrig påvist særlig diarre-forekomst i forbindelse med
grill-spisning, men fascistisk skrivebordsteori får Politiken til at påstå,
at der skal indføres køkkenagtig perfektionisme, når kød steges ved åben
ild i haven.

Hysteri med at kød skal i køleskab før og efter stegning og spisning er
vildt overdrevet, og jeg garanterer, at journalisten som jeg sender dette,
har ingen dokumentation for at danskernes sunde sans mht sjusk nogensinde
har svigtet vedr havegrill, der jo netop er fest og farver og derfor ret
gennemtænkt.

Hvis hun har data, der peger mod at husmor-vanetænkningen fra hendes
tastatur har saglig basis, vil det blive meddelt i alle de
net-diskussionsgrupper, jeg poster dette til. Vi får se!

Lørdagstillægget havde få uger før en reklame for dyre cykel-børn-sager. Jeg
påpegede fejl til journalisten, der gav mig ret. Han havde selvfølgelig
ingen kommentar til at jeg betegnede hans såkaldte journalistik som skjult
reklame for dyre forbrugs-påfund.. Den der tier samtykker.

Nu er det kuglegrill der skal påprakkes danskerne af annonceafdelingen i
Politiken, som ejer al journalistik på bladet.

Når jeg har set udsmidte elkomfurer ved storskrald, har jeg taget
bagepladerne og når jeg skal grille, så dækker jeg det hyggeligste sted på
græsplænen med bageplader og laver lejrbål af affaldstræ, og sparer trækul -
no problem og ingen skade på plænen, for varme-konvektion skerr__ op_ af.

Aske blir på pladerne og når kolde, bæres de til kontainer og asken dumpes
der. Enklere end med de dyre grill-dimser.

Hvorfor hetzede Politiken mod Kina vedr SARS-forkølelsen. Overlægerne på
Seruminstituttet indrømmede fra starten - ikke kun på tomandshånd - at dette
kun er ulandssygdom og sygdom til storbyer med store etniske mindretal.

Og til selvhadende behandlere der bryder normale forsigtighedsregler.

SARS fik omtale for at husmødere med rengøriongsvanvid skal tro at de gør
gavn.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Hauge

Dato : 11-05-03 10:35

Hej

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
> Grillglæde søges smadret af SARS-hysteriske Politiken

Usenetglæde smadret af B.W.

/Hauge

Fra : Jimmy

Dato : 11-05-03 13:45

"Hauge" <9140898.hauge@spamfree.dk> wrote in message
> Hej
>
> "Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
>
> Usenetglæde smadret af B.W.

Enten har du ikke læst hans indlæg eller også skrev du ovenstående blot for
at skrive noget.

Det var rent faktisk et *on-topic* indlæg som ikke adskiller sig ret meget
fra dem f.eks. Peter Bose plejer at skrive herinde.

Ja - der var noget politik i det, som ikke hørte til i denne gruppe, men det
meste af det var rent faktisk on-topic.

Mange andre indlæg herinde og i alle andre grupper drejer sig heller ikke
100% om gruppens tilsigtede indhold, men drejer sig i alle mulige retninger.

Mvh
Jimmy

Fra : Felix

Dato : 18-05-03 11:46

On Sun, 11 May 2003 14:44:30 +0200, Jimmy wrote:

>Enten har du ikke læst hans indlæg eller også skrev du ovenstående blot for
>at skrive noget.

Tag et kig på:

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

og bliv klogere

m. v. h.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-05-03 13:12

"Felix" <Felix@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> Tag et kig på:
>
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html
>
> og bliv klogere

Du er da ikke for klog, hvis du vælger at rubricere andre mennesker efter en
latterlig OSS, i stedet for at danne dig din egen mening. Hvad med at holde
dine FORdomme helt for dig selv. Skal vi lave en OSS om din ufattelige
dumhed? Kunne du tænke dig et site på internettet, hvor du blev hængt ud af
andre mennesker, uden at du kunne gøre noget ved det? Kunne du godt tænke
dig, at jeg opfordrede andre til at læse siden, hvergang du skrev et indlæg
på usenet? Jeg skal gerne hoste og forfatte skidtet det for dig, så stik du
hellere snuden ind, hvor den hører hjemme.

--
-Jens B.

Fra : Felix

Dato : 18-05-03 16:53

On Sun, 18 May 2003 14:11:32 +0200, Jens Bruun wrote:

>Du er da ikke for klog, hvis du vælger at rubricere andre mennesker efter en
>latterlig OSS, i stedet for at danne dig din egen mening.

< snip en hel masse>

Nu skal du gå efter bolden.
Jeg hjalp Jimmy til at forstå *hvorfor* nogle ikke bryder sig om
indlæg fra Bo Warming.

I samme OSS kan du læse et indlæg forfattet af Bo hvor han
skriver: "Hüttel ved ikke, hvor meget han har gavnet min sag med
den OSS, der jo spreder sunde budskaber, og får folk til at
henvende sig til mig om uddybning."

Så jeg mener at sol og vind er delt lige, OG at Bo nu sidder og
klukker af grin over vores indlæg.

m. v. h.

Fra : Jimmy

Dato : 18-05-03 17:12

"Felix" <Felix@nowhere.com> wrote in message

> Tag et kig på:
>
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html
>
> og bliv klogere

Forhold dig til det *aktuelle* indlæg og se, at langt det meste rent faktisk
var *on-topic*.

Jeg kender skam godt den side og jeg er ikke fortaler for sider der hænger
andre ud.
Fælles for den slags sider er at de ensidigt afspejler få personers holdning
og ikke giver personen der bliver hængt ud mulighed for at få den fjernet
eller i det mindste forholde sig til påstandene.

Jeg er udmærket klar over at BW ofte skriver indlæg i grupper, hvor de ikke
hører hjemme.
Det gjorde han blot ikke i dette tilfælde, hvilket hverken dig eller Hauge
havde fanget, da I sandsynligvis er så påvirket af Jeres fordomme at I ikke
læste indlægget før I udtalte Jer.

Mvh
Jimmy

Fra : Hauge

Dato : 18-05-03 17:18

Hejsa

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message
> Det gjorde han blot ikke i dette tilfælde, hvilket hverken dig eller Hauge
> havde fanget, da I sandsynligvis er så påvirket af Jeres fordomme at I
ikke
> læste indlægget før I udtalte Jer.

Da hans indlæg for det meste er lagtrukne og ret intetsigende, er der ikke
mange normale der gider slide sig igennem dem, og nej, heller ikke mig.

/Hauge

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-05-03 17:29

"Hauge" <1339216.hauge@spamfree.dk> skrev i en meddelelse

> Da hans indlæg for det meste er lagtrukne og ret intetsigende, er der ikke
> mange normale der gider slide sig igennem dem, og nej, heller ikke mig.

Men du gider godt belemre os andre med dine kommentarer til indlæg, du
åbenlyst indrømmer ikke at læse. Tak for kaffe.

--
-Jens B.

Fra : Hauge

Dato : 18-05-03 17:34

Hejsa

> Men du gider godt belemre os andre med dine kommentarer til indlæg, du
> åbenlyst indrømmer ikke at læse. Tak for kaffe.

Tjaeh, men nu har jeg læst det, og er kommet frem til netop samme resultat,
som mit første indlæg kommenterede.
Folk ændrer sig ikke, BW gør da slet ikke.
Men hvad er grunden til din kommentar så? Du kender jo ikke grunden til min
kommentar. Tak for kaffe.

/Hauge

Fra : Jimmy

Dato : 18-05-03 18:41

"Hauge" <1339216.hauge@spamfree.dk> wrote in message
> [...]
> mange normale der gider slide sig igennem dem, og nej, heller ikke mig.

....hvilket var *præcis* det jeg skrev -> Du er så påvirkede af dine fordomme
at du udtalte dig grundløst.

Mvh
Jimmy

Fra : Stefan Holm

Dato : 18-05-03 17:39

"Hauge" <7065923.hauge@spamfree.dk> writes:

> Folk ændrer sig ikke, BW gør da slet ikke.

Hvorfor så ikke bare ignorere ham?

--
"Whatever, you dumb people."

Fra : Anders

Dato : 11-05-03 12:24

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
påstå,
> at der skal indføres køkkenagtig perfektionisme, når kød steges ved åben
Det har vel ikke rigtigt noget med fascisme at
gøre

> [...]
> har svigtet vedr havegrill, der jo netop er fest og farver og derfor ret

Det kunne jo være, de fleste danskere kender
de gode råd

> [...]

> ingen kommentar til at jeg betegnede hans såkaldte journalistik som skjult
> reklame for dyre forbrugs-påfund.. Den der tier samtykker.

Irrelevant i denne nyhedsgruppe

> Nu er det kuglegrill der skal påprakkes danskerne af annonceafdelingen i
> Politiken, som ejer al journalistik på bladet.

Artiklen var vist mest en konstatering af
kuglegrillens voksende popularitet.

> [...]

> Aske blir på pladerne og når kolde, bæres de til kontainer og asken dumpes
> der. Enklere end med de dyre grill-dimser.

Nej, ikke enklere, men uden tvivl billigere

> [...]
>
> Og til selvhadende behandlere der bryder normale forsigtighedsregler.
>
> SARS fik omtale for at husmødere med rengøriongsvanvid skal tro at de gør

Anders

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-05-03 10:05

"Anders" <alfaekko@nospamget2net.dk> skrev i en meddelelse

Dit indlæg er stort set ulæseligt. Kan man så sige, at det er irrelevant i
denne gruppe?

--
-Jens B.