muslingeskaller som isolering
Fra : Leonard

Dato : 09-05-03 15:22

Jeg skal til at renovere en gammel staldbygning, der skal graves gulv
ud og lægges et nyt. Det skulle være billigt at bruge muslingeskaller
til at isolere med, men hvor købes de?
Og hvad koster et læs muslingeskaller?
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Marco

Dato : 10-05-03 16:30

"Leonard" <dette.er.ikke.en.mail@der.virker.invalid> skrev:

> ... SNIP Det skulle være billigt at bruge muslingeskaller
> til at isolere med, men hvor købes de?
> Og hvad koster et læs muslingeskaller?

Prøv div. vognmænd i dit lokalområde

Prisen kan du f.eks. hente her : Brund Vognmandsforretning Aps Tlf. 97 92 37
40

--
Hilsen Marco

www.Marco.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Lundhede Planteskole

Dato : 10-05-03 13:47

prøv Fredsø maskinstation

hilsen
Jens

--

LUNDHEDE - den alternative planteskole & udflugtshave
Åbningstider: alle ugens dage kl. 9 - 17, dog lukket onsdag.