hortensia - skipning
Fra : S.M.

Dato : 08-05-03 18:55

Mine have hortensiaer har de sidste påar år blomstret meget lidt,
faktisk har der kun være 1 eller 2 blomster i hver.

Nu ståd de med grønne skud i bunden, hvad sker der ved at klippe de
visne stængler tilbage, eller skal jeg lade den stå
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : skattekat

Dato : 08-05-03 20:00

"S.M." skrev d. 08-05-03 18:55 dette indlæg :
> Du skal kun klippe de visne stængler tilbage, ikke dem med grønne skud
! Sidste år var jeg så dum at klippe min helt tilbage og der kom ikke en
eneste blomst på, kun grønne blade. Jeg ved desværre ikke hvad man skal
gøre for at de får mange blomster.

"skattekat"

http://www.kandu.dk/

Fra : Marco

Dato : 10-05-03 14:57

"S.M." <stonefox58@hotmail.com> skrev:

Se mit svar i den anden gruppe du postede i (Selvom det er OT)

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk