H S Stokerbrændsel ?
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 08-05-03 06:33

Hej.
Er træpillerne fra H S Stokerbrændsel i orden.
Jeg mener at 1150,- incl moms og lev. er en god pris.
Er der andre erfaringer med H S Stokerbrændsel?
MVH
Niels Peter Nielsen

Fra : HHIST

Dato : 08-05-03 15:28

"Niels Peter Nielsen" <np@tv.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg mener at 1150,- incl moms og lev. er en god pris.
> Er der andre erfaringer med H S Stokerbrændsel?

Det lyder meget billigt. Jeg kunne tvivle på kvaliteten, uden at kende
produktet. Vi bruger Oliekagemix ( rester fra produktion af olivenolie) til
samme pris men med en noget højere brændværdi. Det har 2 ulemper det sviner
ekstremt nor det bliver blæst ind, meget mere end træpiller. Og det dasnner
en del slagger, så kedlen skal renses lidt oftere.
Men i sidste fyringssæson sparede vi ca 25 % så det er bøvlet værd når man
skal opvarme 300 kvadratmeter.
mvh Finn