re.metallice vs GNR
Fra : simon leth jensen

Dato : 06-05-03 18:48

Hej gruppe

Jeg syntes at GNR er de bedste. Men jeg ved at dem der hører Metallica kan
ikke lide GNR og dem der hørerGNR kan godt hører Metallica er det fordi at
Metallica fansene syntes at GNR er for blødsødent.??????
Jeg syntes at GNR laver nogle fede koncerter og Axl når ud til publikummet
det er fed når han spæner rundt på scenen.
Det er ikke de samme med Metallica.
Men det er bare min mening Jeg håber bare snart at GNR´s album snart kommer

Hilsen Tina

Fra : Don G.

Dato : 07-05-03 00:23

"simon leth jensen" <simon.leth.jensen@mail.dk> skrev...

> Jeg syntes at GNR laver nogle fede koncerter og Axl når ud til
> publikummet det er fed når han spæner rundt på scenen.

*ROFL*

-ja, hvis jeg tænker på Axl Rose live, så tænker jeg også på en nød der hele
tiden løber fra den ene side af scenen til den anden. Resultatet er at han
er så stakåndet at han knapt kan bræge hans i forvejen inerverende
vokal. -Ikke just hvad jeg synes er en god live-sanger. Prøv at lytte til en
live-optagelse med Pink Floyd (Delicate Sound of Thunder eller Pulse) - så
kan du høre hvordan livemusik skal spilles.

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-05-03 10:47

"simon leth jensen" <simon.leth.jensen@mail.dk> wrote in

> [...]
> Jeg syntes at GNR laver nogle fede koncerter og Axl når ud til
> publikummet det er fed når han spæner rundt på scenen.

ja jeg synes jo der skal være en mening med spæneriet. Og når han så
desværre ikke har luft tilbage til at fremføre sin vokal er det lidt
tabt.

> Det er ikke de samme med Metallica.

Hvad...de løber ikke eller de når ikke ud til publikummet ??

De første er sandt. Men hvad skulle de også løbe efter. De har jo deres
instrumenter. At de ikke når ud til publikum er meget forkert. Alle som
har set Metallica live ved at de rykker på en scene

> Men det er bare min mening Jeg håber bare snart at GNR´s album snart
> kommer
>
> Hilsen Tina

GNR's album er det så Axl Rose album med nogle letter Goth gennemsyrede
musikere eller er det resten af bandet som ikke må bruge navnet ?
Det er nemlig lidt forskelligt hvad fans betegner som GnR

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk