Problemer med apples mail efter opdatering
Fra : Søren Gyring-Nielsen

Dato : 04-05-03 21:24

Hej med jer

Efter at jeg har kørt software opdateringen af QT og iTunes 4.0 har jeg
oplevet problemer med mit mail program ?

I førsten omgang stod mail ikonet i dokken og hoppede få gange og så gik
det i sig selv igen dog uden at mailprogrammet startede ?

Efter Mortens anvisning fjernede jeg mail præferencen i biblioteket og
så startede programmet op men gik ned igen da jeg forsøgte at tilføje
endnu et par af mine mailkonti.

Jeg synes det er underligt at software opdateringen skulle have
indflydelse på apples mail program.

Der er kørt diskførstehjælp, Norton disk doctor og der er også repareret
tilladelser til den store guldmedalje !

Er der andre det har stødt på problemet eller har et bud på hvad der er
sket ?

KH
SØREN

Der

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 05-05-03 16:20

Søren Gyring-Nielsen <soeren@gyringFJERN.com> wrote:

> [...]
> tilladelser til den store guldmedalje !
>
> Er der andre det har stødt på problemet eller har et bud på hvad der er

Har også oplevet problemer med Mail.
Det er sket 'af sig selv'; ingen identificerbare hændelser har gjort
det;
Det giver sig udslag i, at mails med bilag ikke kan åbnes!
Tjek, om du har samme symptomer; Apple support kom ikke med nogen
løsning, men kender vist problemet...
vh Jens

Fra : Søren Gyring-Nielsen

Dato : 05-05-03 17:46

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> [...]
> Det giver sig udslag i, at mails med bilag ikke kan åbnes!
> Tjek, om du har samme symptomer; Apple support kom ikke med nogen

Jeg har ikke haft problemer med at åbne mail med vedhæftede bilag.
Problemet med at mail programmet går ned kommer når jeg forsøger at
tilføje min tiscali- og TDC mail konti ? Det virker derefterførst igen
når jeg har fjerne præference filen ?

KH
SØREN