Mac-spotting
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 03-05-03 16:54

Tjek lige denne nyhed ang. elforbrug:

http://www.dr.dk/nyheder/penge/article.jhtml?articleID=97447

Skal vi ikke sende dem et billede af den nye iMac. Det er da lidt bedre
reklame

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : David Blangstrup

Dato : 03-05-03 19:24

In <1fue9mj.z6yii81nibaacN%spam02@tdcadsl.dk> René_Frej_Nielsen wrote:
> Tjek lige denne nyhed ang. elforbrug:
>
> http://www.dr.dk/nyheder/penge/article.jhtml?articleID=97447
>
> Skal vi ikke sende dem et billede af den nye iMac. Det er da lidt
> bedre reklame

Jeg forstår ikke? Det er da den nyeste. Den samme, som jeg sidder her og
skriver ved!
--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-05-03 21:17

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Jeg forstår ikke? Det er da den nyeste. Den samme, som jeg sidder her og
> skriver ved!

Ja, den eneste rigtige iMac!
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 04-05-03 00:49

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Jeg forstår ikke? Det er da den nyeste. Den samme, som jeg sidder her og
> skriver ved!

??? Elaborate please.

Mojn, Thomas

--
A new survey claims that 84% of men fantasize about
sex with two women.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 04-05-03 08:33

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Jeg forstår ikke? Det er da den nyeste. Den samme, som jeg sidder her og
> skriver ved!

Det er meget godt klaret David, da den viste iMac slet ikke findes ! Der
er ikke lavet nogen iMac'er med ledningstilgang i venstre side.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 04-05-03 08:51

In <1fufh58.1x8isrx1tl5npcN%jesper@gylling.net> [2900] Jesper Haaber
Gylling wrote:

> Det er meget godt klaret David, da den viste iMac slet ikke findes !
> Der er ikke lavet nogen iMac'er med ledningstilgang i venstre side.

Min svæver ti centimeter over bordet på lydløse luftpuder og har
selvfølgelig ingen ledning, men ledningsløs direkte satellit-kontakt. (
Doh! Hvem har set en ledning til en satellit?)

--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 04-05-03 08:53

> [...]

> selvfølgelig ingen ledning, men ledningsløs direkte satellit-kontakt. (
> Doh! Hvem har set en ledning til en satellit?)

Øøøhhhhhhhhhhhhhh ????????????????

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 04-05-03 07:07

In <1fuevm5.1iezxdsm5e58gN%transporterroom1@boelskifte.dk> Thomas
Boelskifte wrote:

> ??? Elaborate please.
>
> Mojn, Thomas

Det var en vits. Os, der ikke har råd til nye Macs, Thomas, må gribe
til 233 Mhz vitser (Hulk!)

--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk