Navigations-menu: mangler script
Fra : Michael Borup

Dato : 02-05-03 09:42

Hej
Jeg skal lave en side med en navigations-menu som her:
www.aage.dk. Når man vælger et produkt, åbner der sig en
undermenu, der så er et link. Klikker man på et nyt produkt,
lukker den foregående sig og en ny åbner sig. Vældig smart, men
hvordan gør man lige det? Eller kan man finde et lignende script
eksempel?

På forhånd tak.
Michael Borup

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-05-03 11:16

"Michael Borup" <mi@udd.aardassem.dk> skrev
> [...]
> lukker den foregående sig og en ny åbner sig. Vældig smart, men
> hvordan gør man lige det? Eller kan man finde et lignende script

Der er ikke anvendt noget script der. Sitet er opsat i frames og når man
klikker på et menupunkt, skiftes menuen bare ud med en anden, hvor den
aktuelle gruppes underpunkter er vist - rykket lidt mod højre og med en
afvigende farve, sandsynligvis styret i css.

Klikkes på et nyt hovedpunkt punkt i menuen, indlæses bare en anden
undermenu med nye underpunkter.

Keine Hexerei, nur Behändichkeit.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Kim Emax

Dato : 02-05-03 11:16

Michael Borup wrote:

> [...]
> lukker den foregående sig og en ny åbner sig. Vældig smart, men
> hvordan gør man lige det? Eller kan man finde et lignende script

Hvorfor snabler du ikke bare det, der er på åges site?

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør

Fra : Per Rasmussen

Dato : 03-05-03 17:14

Michael Borup wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> lukker den foregående sig og en ny åbner sig. Vældig smart, men
> hvordan gør man lige det? Eller kan man finde et lignende

Der ligger tonsvis på nettet af den slags, det er bare at gå på
en søgemaskine og så på navigation menu, så får du nok en del
frem. bla. http://www.milonic.co.uk/menu/
eller
http://javascript.internet.com/navigation/

Per Rasmussen