et dyr
Fra : torben

Dato : 01-05-03 09:00

Jeg ville lige høre om der er nogen der ved, hvad det er foqrup et dyr jeg
har postet i dk.binaer.

Torben

Fra : Herbert

Dato : 01-05-03 09:47

Hej Torben

> Jeg ville lige høre om der er nogen der ved, hvad det er foqrup et dyr jeg
> har postet i dk.binaer.
>
> Torben

Jeg tror det et møl. Der findes frygtlig mange arter. Så vidt jeg huske, fra
min aktive "sommerfuglefangertid"

/Erik

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 01-05-03 11:21

torben skriver:

> Jeg ville lige høre om der er nogen der ved, hvad det er foqrup et dyr jeg
> har postet i dk.binaer.

Hej Torben, det er et fjermøl, Pterophoridae. Der findes mange slags, men de
er alle ret sjove, og ganske almindelige.
Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : torben

Dato : 01-05-03 11:46

Tak for svaret! Indtil videre har vi bare kaldt den for T.

Torben

Fra : Madsen

Dato : 01-05-03 13:29

On Thu, 1 May 2003 12:46:11 +0200, "torben"
<Torben.bohlers@(spam)mail.dk> wrote:

>Tak for svaret! Indtil videre har vi bare kaldt den for T.

Kommer den når du kalder ?

Fra : torben

Dato : 01-05-03 18:39

"Madsen" <nospamhere@nospam.plonk> skrev i en meddelelse

> Kommer den når du kalder ?

Nej, men jeg tror heller ikke den kommer når jeg kalder den for fjermøl.

Torben