Fretwork
Fra : Lisa

Dato : 30-04-03 20:54

Jeg har tidligere skrevet om perforeret MDF.

På dette link:
http://www.bbc.co.uk/homes/design/design_inspiration/factsheets/492.shtml
kan man se et eksempel på hvad jeg kunne tænke mig, (radiator cover). Der
står den kan laves af MDF og "fretwork"...kan fretwork fåes i DK og hvad
kalder man det så når man beder om det i byggemarkeder?

Mvh Lisa

Fra : Frederiksen

Dato : 30-04-03 21:28

> [...]
> står den kan laves af MDF og "fretwork"...kan fretwork fåes i DK og hvad
> kalder man det så når man beder om det i byggemarkeder?

Se på denne side, de har også en forhandler i Danmark - du kunne jo så maile
til dem og høre hvemdet er, og hvor det forhandles henne.

http://www.lundbergs-prod.se

Mvh Maria

Fra : Henrik Jensen

Dato : 01-05-03 21:10

On Wed, 30 Apr 2003 21:54:03 +0200, "Lisa" <lissa130@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>står den kan laves af MDF og "fretwork"...kan fretwork fåes i DK og hvad
>kalder man det så når man beder om det i byggemarkeder?

Tja.. ved ikke om dette kan hjælpe...
http://www.lundbergs-prod.se/dk/

/Henrik