Mangler musik
Fra : Badazz

Dato : 30-04-03 17:48

Hejsa, jeg er blevet sat til at finde ud af hvad et stykket musik hedder..

den bliver spillet en gangimellem i radioen!
den hedder muligvis "one man".........de synger.....One man in my heart, one
man in my head.....osv

mere kan jeg ikke!! //Sorry

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 30-04-03 17:51

"Badazz" <brian@REMOVEbadazz.dk> wrote in message
> [...]
>

> den bliver spillet en gangimellem i radioen!
> den hedder muligvis "one man".........de synger.....One man in my heart,

Google? ;)

Men lad gå.. Kunne det eventuelt være Human League med One Man In My Heart?

Mvh. Jacob

Fra : Badazz

Dato : 30-04-03 18:08

Takker, det er rigtigt!

Fra : Lars Bernau

Dato : 01-05-03 07:12

Jacob Nielsen wrote:
> [...]
>
> Google? ;)
>
> Men lad gå.. Kunne det eventuelt være Human League med One Man In My Heart?

Iøvrigt fra Octopus albummet fra 1995

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,