Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brugervedledning til a60. Findes den på da~
Fra : Hjalte

Dato : 30-04-03 14:16

Hej alle...
Jeg har for nyligt købt et a60 digicam.
Men manualen er på tysk og mit tyske er altså ikke hvad det har
været.

Findes den på dansk ell. evt. engelsk i papir format?

Jeg tænkte på om man kunne rekvirere den fra canon ell. lign.

MVH.
Hjalte aka. izeqb

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Fra : Alex Jensen

Dato : 30-04-03 16:41

Canon Danmark frigiver ikke manualer til fri download. Man kan være heldig
at finde de engelske på nettet. Jeg har fundet manual til min S30 på Canon
Australiens hjemmeside. Jeg kunne ikke lige finde til a60, men kan A50
bruges?

http://203.111.45.57/manuals/a50_camera_manual.pdf

Mvh

AJ

Fra : Michael

Dato : 30-04-03 16:46

"Alex Jensen" <alex@NOSPAMalexjensen.dk> wrote in message
> [...]
> at finde de engelske på nettet. Jeg har fundet manual til min S30 på Canon
> Australiens hjemmeside. Jeg kunne ikke lige finde til a60, men kan A50

Guiden til A70 daekker ogsaa A60 - du finder den her :
http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

/Michael