Hvor mange metalbands på Roskilde?
Fra : Cecilie

Dato : 30-04-03 13:15

Nu har de jo lige offentliggjort alle navnene på dette års Roskilde
Festival. Hvilke af de bands ligger i den hårde ende af scalaen? En flyer
kan hentes på www.universitetsradioen.dk/roskilde

Dem jeg umiddelbart lige kan få øje på (efter et hurtigt kig) er:

Metallica
Iron Maiden
Queens of the Stone Age
Stone Sour
Immortal

De har sagt at det bliver et godt år for metalfreaks (nok ikke ordret), så
det skal jo nok blive fedt

Fra : Dopedog

Dato : 30-04-03 13:26

> [...]
> kan hentes på www.universitetsradioen.dk/roskilde
>
> Dem jeg umiddelbart lige kan få øje på (efter et hurtigt kig) er:

Vil nu ikke kalde QOTSA for metal

Fra : Cecilie

Dato : 30-04-03 13:32

> Vil nu ikke kalde QOTSA for metal

Vil jeg heller ikke. Derfor "den hårde ende af scalaen".

Raging Speedhorn
Murderdolls

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-04-03 14:51

On Wed, 30 Apr 2003 14:31:45 +0200, "Cecilie" <cecilie@risagers.dk>
wrote:

>Vil jeg heller ikke. Derfor "den hårde ende af scalaen".

>Raging Speedhorn
>Murderdolls

Tomahawk

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Dopedog

Dato : 01-05-03 12:53

> Vil jeg heller ikke. Derfor "den hårde ende af scalaen".

> Raging Speedhorn
> Murderdolls

Damn kommer Murderdolls ... hm ... ok men der er kun 2 bands jeg gider se
.... så der bliver nok ingen Roskilde festival til mig i år :)

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 30-04-03 17:33

Her er et tip til roskilde festival folket:
Tag ind og se norske Turbonegro. Sjovere og mere grotesk norsk røvbalde
punk, findes ikke!

-TDJ

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 30-04-03 17:46

"Cecilie" <cecilie@risagers.dk> wrote in message
> [...]
> kan hentes på www.universitetsradioen.dk/roskilde
>
> Dem jeg umiddelbart lige kan få øje på (efter et hurtigt kig) er:

Nu ved jeg ikke liige om du tæller campingscenen med som en del af
festivalprogrammet, men jeg ved at The Psyke Project (hardcore metal band,
der efterhånden er ved at skabe sig et rimelig godt navn i "undergrunden")
kommer og spiller på campingscenen en af dagene. Tag evt. et kig på
www.thepsykeproject.dk hvor der ligget lidt demo materiale.. Det er dog
noget gammelt og af rimelig diskutabel kvalitet.

Mvh. Jacob