Backslash på en PowerBook G4
Fra : Morten Holm Larsen

Dato : 30-04-03 10:49

Fra : Jonas Voss

Dato : 30-04-03 11:40

Morten Holm Larsen wrote:

> Hvordan laver jeg backslash og tuborg-paranteser på en PowerBook G4 med
> dansk tastatur ?

Prøv med alt+shift og de respektive taster, altså 7-8-9.

   "The ships hung in the sky
   in much the same way that bricks don't."

Fra : Tom Dissing

Dato : 30-04-03 11:46

Oppe I æblemenuen (OS 9.x ) er der - garanteret - stadigvæk et lille stykke
software der hedder tastatur og skrift.. ( I OSXX ligger det som xtra
hjælpeprogrammer I en eller anden mappe ( og hedder sikkert noget andet)
Tryk på deres ikon, og hold så ellers ctl-alt og æble knapperne ned, så kan
du grafisk - på forhånd se at tangenterne skifter til noget andet..
Her vil du også kunne finde det du mangler..
Alternativt.. Hold ctl./alt/shift ctl etc... Knapperne nede og tryk på en
hel masse bogstaver, så finder du garanteret det du leder efter..
Tom

PS
Prøv evt for sjov at skrive ( c ) I hurtig rækkeølge.. Det giver © !?
Aner ikke hvad dette tegn betyder !?

On 30/04/03 11:49, in article
Pine.GSO.4.33.0304301146580.2084-100000@zil.kom.auc.dk, "Morten Holm Larsen"

Fra : Olav Noksagt

Dato : 30-04-03 12:02

Tom Dissing skrev:

> Prøv evt for sjov at skrive ( c ) I hurtig rækkeølge.. Det giver © !?
> Aner ikke hvad dette tegn betyder !?

Heller ikke jeg - men pas på med at bruge det; det er sikkert copyrightet.

Olav

Fra : Morten Lind

Dato : 30-04-03 12:20

Olav Noksagt <noksagt_fjerndette@hotmail.com> wrote:

> Heller ikke jeg - men pas på med at bruge det; det er sikkert copyrightet.
>
> Olav

>snip<
copyrightet

*LOL*
M.

Fra : Tom Dissing

Dato : 30-04-03 13:52

Af hvem? Af ©folket..
Tjekkede lige I et IKKE html program.. Der sker der ikke noget !?

On 30/04/03 13:01, in article BAD579AC.98CA%noksagt_fjerndette@hotmail.com,