Findes denne slags spil overhovedet?
Fra : Adam T

Dato : 29-04-03 13:38

Kære alle. Gennem længere tid har jeg ledt efter et spil, der kombinerer:

Ægte multiplayer quests (hvor quests KRÆVER man er flere om at arbejde
sammen)
First person view (som gængse skydespil, allerhelst i adventure stil med
buer og sværd etc.)
Online - men ikke være et månedligt betalingsspil

Jeg har kigget lidt på Warcraft3, men det er ikke first-person. Everquest
etc. er betalingsspil.

Nogen idéer?

mvh/Adam

---

Fra : Gismo

Dato : 29-04-03 14:10

"Adam T" <nothanks@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Online - men ikke være et månedligt betalingsspil
>
> Jeg har kigget lidt på Warcraft3, men det er ikke first-person. Everquest

Eneste spil jeg kender til er EQ og andre mmorpg som er betalings spil ....
wc3 er et RTS spil - ingen quest i det spil

Gismo

Fra : Uther

Dato : 29-04-03 14:11

Dungeon Siege?

http://www.gamezone.com/gzreviews/r14058.htm

Ved dog ikke om man skal løse quests i miltiplayer

Fra : Gismo

Dato : 29-04-03 14:47

"Uther" <uther@sol[fjern].dk> skrev i en meddelelse
> Dungeon Siege?
>
> http://www.gamezone.com/gzreviews/r14058.htm
>
> Ved dog ikke om man skal løse quests i miltiplayer

Har kun spillet multiplayer i dungeon siges en gang og det var kun pvp -
ingen Q - faktisk var det røv sygt

Gismo

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 29-04-03 17:04

"Adam T" <nothanks@nospam.com> wrote in message
> [...]
> Online - men ikke være et månedligt betalingsspil
>
> Jeg har kigget lidt på Warcraft3, men det er ikke first-person. Everquest

Hmm, Neverwinter Nights? Det er godt nok ikke first person view, men der er
frigivet et hack til det så du kan gøre det til first person view. Helt
legitimt i øvrigt.

Mvh. Jacob

Fra : Adam T

Dato : 30-04-03 10:20

"Jacob Nielsen" <jacob.nielsenREMOVE@REMOVEget2net.dk> wrote in message
> [...]

er
> frigivet et hack til det så du kan gøre det til first person view. Helt

Det lyder meget spændende! Hvor finder man det hack?

Mange tak!

Adam

---

Fra : Kasper Aae