Street Legal baner...
Fra : Klaus G.

Dato : 27-04-03 20:34

Hej.

Kan man downloade andre baner/byer og/eller biler til Street Legal? Har
"gennemført" nu, og vil derfor gerne vide om der findes sådanne, da spillet
er ved at blive kedeligt.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : SonofonoS

Dato : 27-04-03 23:19

> [...]
>
> Kan man downloade andre baner/byer og/eller biler til Street Legal? Har
> "gennemført" nu, og vil derfor gerne vide om der findes sådanne, da

Det gør der ikke - der er kun de 3 by-dele. (Er det ikke 3? Efterhånden
længe siden jeg har spillet)
Der er vidst store forhåbninger om at der kommer en multiplayer patch til
spillet. Så bliver det stort.

SonofonoS

Fra : Klaus G.

Dato : 28-04-03 13:54

> Det gør der ikke - der er kun de 3 by-dele. (Er det ikke 3? Efterhånden
> længe siden jeg har spillet)
Har selv lige gennemført, men er dog ikk sikker på hvor mange der er, mener
dog det er 4.

> Der er vidst store forhåbninger om at der kommer en multiplayer patch til
> spillet. Så bliver det stort.
Uh ja! Det ville være sååå nice.

En anden ting som mangler, er mange flere biler. Eller flere måder at tune
på. Blev lidt skuffet over at man ikke kan smide Turbo på v10 og v8 motor.
Men kun på v6 og v4. Ikk så fedt. Dog har de store Kompressor i stedet for.
De små biler kan også kun have én effektforøgelse(Turbo, eller
SuperCharger), ville være nice hvis man kunne smide begge på :) Men jeg
håber da på, at der engang kommer mange flere biler...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : H3nrik V!

Dato : 28-04-03 14:23

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Uh ja! Det ville være sååå nice.

Bestemt... Så kunne man endelig prale med sin sublime køreteknik...

> En anden ting som mangler, er mange flere biler. Eller flere måder at
> tune på. Blev lidt skuffet over at man ikke kan smide Turbo på v10 og
> v8 motor. Men kun på v6 og v4. Ikk så fedt. Dog har de store

Ja, og pææænt surt man ikke f.eks. kan smide en V6 i en bil, der er født med
inline-4...

> [...]
> effektforøgelse(Turbo, eller SuperCharger), ville være nice hvis man
> kunne smide begge på :) Men jeg håber da på, at der engang kommer

True! Jeg er ikke kommet så langt igen. Kommer der andre biler end Coyot med
4WD? Jeg kan _ikke_ styre f.eks. Kurumma'en med 689hk og NOS... ;)

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Klaus G.

Dato : 28-04-03 18:13

> Bestemt... Så kunne man endelig prale med sin sublime køreteknik...

Hvad? :)

> Ja, og pææænt surt man ikke f.eks. kan smide en V6 i en bil, der er født
med
> inline-4...
Specielt når man _har_ købt den, skildt hele lortet ad, og så passer den ikk
:)

> True! Jeg er ikke kommet så langt igen. Kommer der andre biler end Coyot
med
> 4WD? Jeg kan _ikke_ styre f.eks. Kurumma'en med 689hk og NOS... ;)

Den hurtigste 4WD bil jeg har set, hedder "Sunset", det er en V6 med 680hk
+NOS. Dette er faktisk langt den bedste bil pga. 4WD. Jeg har "gennemført"
med 4WD biler, aaalt for nemt, så nu prøver jeg igen, bare uden 4WD biler.
Baghjulstræk er klart det sværste.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Jonas R.

Dato : 29-04-03 15:03

SNIP

> Kan man downloade andre baner/byer og/eller biler til Street Legal? Har
> "gennemført" nu, og vil derfor gerne vide om der findes sådanne, da
spillet
> er ved at blive kedeligt.

Altså ved ikke om der er kommer flere baner. Men der er lige kommet en ny
patch! Samt at der snart bliver udgivet et DEV kit så der er håb forude!

www.buildersedge.org

Til jeg andre! Det kan sagtens lade sig gøre at smide en V6 eller lignende i
en V4 bil. Kig på overstående hjemmeside så kan i finde et lille program der
hjælper på problemet ;)

Remo V6 bi-turbo med NOS ;) hehe og 4wd
Jonas

Fra : H3nrik V!

Dato : 29-04-03 17:06

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote in message

> Til jeg andre! Det kan sagtens lade sig gøre at smide en V6 eller
> lignende i en V4 bil. Kig på overstående hjemmeside så kan i finde et
> lille program der hjælper på problemet ;)

Hvor? Jeg kan sq ikke fidne det...!

Fra : Jonas R.

Dato : 29-04-03 20:56

SNIP
> Hvor? Jeg kan sq ikke fidne det...!

Beklager det var mig som var for hurtig der!
http://amigos.homelinux.net/~don/sl_site/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=13
Er den direkte link!
Siden hvor det ligger på er her
http://www.street-legal.tk/
Faktisk en fed side med mange fede add-ons som dobbelt hks udstødning osv
osv.

Fra : H3nrik V!

Dato : 29-04-03 21:34

> [...]
> Siden hvor det ligger på er her
> http://www.street-legal.tk/
> Faktisk en fed side med mange fede add-ons som dobbelt hks udstødning

Wheee! Tak! SKal leges med i morgen, når den store, vandkølede er startet
op. Holder sq ikke på den bærbare...!

Fra : Jonas R.

Dato : 29-04-03 21:46

SNIP
> Wheee! Tak! SKal leges med i morgen, når den store, vandkølede er startet
> op. Holder sq ikke på den bærbare...!

Var da så lidt! Forresten husk at opdatere til den nyeste patch der er
kommer fire patches nu! For den virker altså mega godt!

Fra : Klaus G.

Dato : 30-04-03 14:46

> Remo V6 bi-turbo med NOS ;) hehe og 4wd
Sunset er jo også 4WD, og så har den V6 uden fusk...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Jonas R.

Dato : 30-04-03 22:40

SNIP
> Sunset er jo også 4WD, og så har den V6 uden fusk...
Ja og? Legede lige med en Zed igår der havde 4wd og V6 biturbo! 0-100km/t
1.4 sek :) Men man kan slet ikke styre skidtet!

Men Seth-Enoch har gennemført spillet og så skal der ske noget nyt! Havde
også bygget turbo/kompressor på en 4 cylinderet, men har ikke luret hvordan
man ændrer sådan den ikke bare tager kompressor, men både effekten fra
turbo/kompressor!

Jonas

Fra : DWM

Dato : 30-04-03 22:56

Det spil ser meget underholdende ud.
Kender en af jer til en dansk butik man kan købe det i?
Syntes ikke at kunne finde det nogle steder.

/Kenneth Iversen

Fra : DWM

Dato : 30-04-03 23:03

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> Det spil ser meget underholdende ud.
> Kender en af jer til en dansk butik man kan købe det i?
> Syntes ikke at kunne finde det nogle steder.

Ligemeget. Overså det på betafons hjemmeside :)

/Kenneth Iversen

Fra : Jonas R.

Dato : 30-04-03 23:07

SNIP
> Ligemeget. Overså det på betafons hjemmeside :)

Håber du har en ok internet forbindelse? For du skal hente 4 patches, som er
på omkring 25 mb stykket ellers kører spillet af lort!''

Jonas

Fra : DWM

Dato : 01-05-03 08:58

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Håber du har en ok internet forbindelse? For du skal hente 4 patches, som er
> på omkring 25 mb stykket ellers kører spillet af lort!''

Jeg har ADSL så det er ikke noget problem. Ellers tak for informationen.

/Kenneth Iversen