Foto
IBM760 5420
Teil 3020
FashionCam fra A-Z
Fra : Henrik Petersen

Dato : 27-04-03 16:59

Hejsa!
Jeg har overvejet at købe et FashionCam 2,1 megapixel, 2 x digital zoom,
1,5" TFT skærm, videoklip og webcam funktion digitalkamera fra A-Z, som er
på tilbud i denne uge til 999,- Er det noget værd eller skal jeg hellere
købe:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324737910
til 1299,- fra Trust?
Håber på et hurtigt svar!
mvh Henrik

Fra : Henrik Petersen

Dato : 27-04-03 17:12

Dette kamera kan evt. også tages med i betragtningen:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324737908

eller andre kameraer i samme prisklasse 1000-1500 kr.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-04-03 17:52

In article <Z6Tqa.106$qn4.97@news.get2net.dk>, Henrik Petersen wrote:
> [...]
> på tilbud i denne uge til 999,- Er det noget værd eller skal jeg hellere

Ingen af dem er ret gode. Du er bedre stillet med et 1-2 mpixel
brugt mærkevarekamera.

For 1000 kr, så er der ikke mange penge til optik.

Fra : Henrik Petersen

Dato : 27-04-03 19:24

Nu skal det lige siges at jeg ikke er en fanatiker mht. kvalitet. Jeg skal
hovedsageligt bruge kameraet til fester o. lign. Derfor må det ikke være for
dyrt, da det jo kan være svært at passe på sine ting når man fester igennem

Fra : Christian Lyng

Dato : 27-04-03 21:08

"Henrik Petersen" <henrik_s-pnospam@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> på tilbud i denne uge til 999,- Er det noget værd eller skal jeg hellere

Det er det samme!!, kameraet er 2 mpix (3 interpoleret)..som der står på
Trust hjemmeside
'Sensor resolution 2.0 Mpix, enhanced camera resolution 3.0 Mpix'

Det findes også i en 1,3 mpix udgave bla som hitachi
http://www.dcviews.com/press/Hitachi_HDC-1.htm
inmaden er fra http://www.dxgtech.com de lever indmad til rigtigt mange
andre kameraer!!

Jeg har selv købt et..det er OK til prisen!..

Chr.