filsynkronisering os x->os 9
Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 27-04-03 13:41

Jeg plejer at holde vores familie-fotoarkiv opdateret på tværs af 2
mac'er ved Apples Arkivopdatering. Men nu er den ene maskine opgraderet
til OS X som ikke har arkivopdatering, og OS 9 mac'ens arkivopdatering
kan tilsyneladende ikke fungere mod en OS X-mac -- den dør i hvert fald
med en fejl, så vidt jeg kan se, hver den skal oprette en ny mappe, der
flimrer et filnavn henover skærmen ("DS_Store" eller noget i den
retning), også lukker Arkivopdatering med en systemfejl.

Jeg har derfor kigget lidt på filsynkroniseringsværktøjer til OS X, men
jeg kan ikke finde nogen der decideret reklamerer med at understøtte OS
X-> OS 9-synkronisering?

Nogen bud på, hvordan jeg får tingene til at fungere igen (enten
arkivopdatering eller et eller andet tredjeparts s/w)?

tak

/hc

Fra : Steen Larsen

Dato : 28-04-03 11:09

In article <1fu2uyb.17174d51c2398aN%nntp@hansen.tdcadsl.dk>,
nntp@hansen.tdcadsl.dk (Hans Christian Hansen) wrote:

> [...]
>
> Nogen bud på, hvordan jeg får tingene til at fungere igen (enten
> arkivopdatering eller et eller andet tredjeparts s/w)?

X har indbygget kommando ditto som sikkert kan gøre det for dig. Prøv
med man ditto i Terminal.