Spisested i kbh ved cirkus bygningen ?
Fra : Morten Juel

Dato : 26-04-03 14:28

hejsa Alle

Vi skal til MC's fightnight iaften, men vi ville lige finde et sted i
nærheden og spise, men hvor skal vi gå hen, vi vil gerne ha god mad, men
ikke sådan noget overfint crap ! )
Hvad med den monolske barbecue der ligger i nærheden af rådhuspladsen ? er
den god ?

Råd modtages med kyshånd

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-04-03 14:27

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> hejsa Alle

> Vi skal til MC's fightnight iaften, men vi ville lige finde et sted i
> nærheden og spise, men hvor skal vi gå hen, vi vil gerne ha god mad, men
> ikke sådan noget overfint crap ! )

På pladsen foran Scala - skråt overfor Cirkusbygningen - ligger en
restaurant, hvor man kan få solid, dansk mad, der ligger godt i maven *S*

> Hvad med den monolske barbecue der ligger i nærheden af rådhuspladsen ? er
> den god ?

Mongolsk barbeque plejer ikke at være godt - efter min mening. Og er man en
flok, der er i byen sammen, render man mere efter maden end man hygger sig
sammen. Der går en hulens masse tid med at samle maden og vente på at den
bliver tilberedt - og i den tid er man ikke ikke sammen om bordet. Hvis det
vel at mærke er mongolsk barbeque som jeg kender det.

Mvh. Lisbeth

Fra : Morten Juel

Dato : 26-04-03 14:37

> På pladsen foran Scala - skråt overfor Cirkusbygningen - ligger en
> restaurant, hvor man kan få solid, dansk mad, der ligger godt i maven *S*

Ok, ved du hvad den hedder ? lyder lige som det vi søger

> [...]
det
> vel at mærke er mongolsk barbeque som jeg kender det.

Hehe ikke i næstved vores resurenter er ikke så store )

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-04-03 15:13

> Ok, ved du hvad den hedder ? lyder lige som det vi søger

Nej.. husker ikke, hvad den hedder - men den ligger helt tæt på en kinesisk
restaurant. På pladsen ved Scala... altså der, hvor der står et stort
springvand. Står i med ryggen til Tivolis indgang og kigger over på pladsen
foran Scala ligger restauranten til venstre. Lige ud til springvandet på
pladsen.

Jeg spiste skibber labskovs der for en måneds tid siden. Det var glimrende
og der var rigeligt. Kunne se, at mange af de andre gæster fik gode, solide
retter. Det ligner mere et værtshus end en restaurant - med solide borde og
stole. Ikke noget med fin, hvid dug på bordene, fine gæster, fimsede tjenere
etc. Og der serveres fadøl i store glas *G*

Mvh. Lisbeth

Fra : ram2

Dato : 26-04-03 15:38

"Lisbeth Jacobsen" skrev d. 26-04-03 15:13 dette indlæg :
> "Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

Du tænker vist på AB som den kaldes ( Axelborg Bodega )

Mvh
Ram2

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 26-04-03 16:34

DEr skulle ifølge JP igår være en meget fin indisk restaurant i Jernbanegade
hvor Cirkusbygningen ligger

Fra : ram2

Dato : 26-04-03 14:44

"Morten Juel" skrev d. 26-04-03 14:28 dette indlæg :
> [...]
men
> ikke sådan noget overfint crap ! )
> Hvad med den monolske barbecue der ligger i nærheden af rådhuspladsen

Rio Bravo i V. Voldgade / Stormgade er da en mulighed - men smag og
behag er jo som bekendt forskelligt.

Mvh
Ram2

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 26-04-03 15:45

Du skal da klart gå efter Brasserie Dega i Jernbanegade... Derfra kan du
praktisk talt se over på cirkusbygningen.
Og så kan jeg da lige nævne at maden er god og øludvalget er en tur værd i
sig selv...

Bjarke

Fra : Morten Juel

Dato : 27-04-03 11:29

> [...]
> praktisk talt se over på cirkusbygningen.
> Og så kan jeg da lige nævne at maden er god og øludvalget er en tur værd i
Øv det må vi prøve næste gang..

Vi gik rundt og alt var optaget ! så vi gik ned på nytorvet nede ved den
grimme edderkop, der var nytorvets resturent, den der ligger i kælderen, og
NØJ det fortrød vi ikke, det smagte godt pigerne fik oksefilet med brasede
kartofler og andet.. jeg fik en rigtig god hakkedreng med den bedste brus
sovs og kartofler og spejlæg det var alle pengene vær )