Mr. Music Hits.....
Fra : Lars Petersen

Dato : 26-04-03 08:29

Hej med jer

Jeg har været så letsindig at sige ja tak til at modtage Mr. Music Hits, som
er noget kuponnyheds-noget......

Der skulle vel ikke være en af jer der ligger inde med firmaets url eller
e-mail. Det eneste jeg har er en afsenderadresse som lyder: MR MUSIC AB, Box
12 113, S-402 42 Göteborg.

På forhånd tak

/lars

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-04-03 12:58

On Sat, 26 Apr 2003 09:28:58 +0200, "Lars Petersen" <info@minimuh.dk>
wrote:

>Der skulle vel ikke være en af jer der ligger inde med firmaets url eller
>e-mail. Det eneste jeg har er en afsenderadresse som lyder: MR MUSIC AB, Box
>12 113, S-402 42 Göteborg.

Står det ikke på fakturaen? Ellers må du ned til postkassen.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Carsten Poulsen

Dato : 26-04-03 13:10
Fra : Lars Petersen

Dato : 26-04-03 14:05

Og deeeeeeeeeeeeer....

ligner jeg jo pludselig en der ikke har gjort sit hjemmearbejde godt nok,
men tak for url'en

/lars