Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
slideshow med afspilning af tilknyttede ly~
Fra : Troy

Dato : 25-04-03 19:22

Canon Powershot G3
Jeg har siddet og leget med indspilning af lydkommentarer, men synes det er
lidt besværligt at afspille dem.
Er der nogen der har kendskab til en måde at afspille billeder med
lydkommentarer i et slideshow.
Altså sådan at hvert billede vises mens lydkommentaren afspilles`?

Fra : Henrik Torp

Dato : 25-04-03 20:37

"Troy" <troy@where.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lydkommentarer i et slideshow.
> Altså sådan at hvert billede vises mens lydkommentaren afspilles`?

Microsoft Powerpoint, Macromedia Director. Sidstnævnte er måske nok overkill
i din situation.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Troy

Dato : 26-04-03 12:49

Powerpoint er en udmærket ide, men jeg havde mere tænkt mig noget der
umiddelbart kunne koble billed og lydfil sammen uden at man skulle oprette
et projekt og sammenknytte filerne

Fra : Thomas N.

Dato : 26-04-03 09:12

Apple's iPhoto?

Thomas

Fra : IJ

Dato : 26-04-03 13:29

> [...]
> lydkommentarer i et slideshow.
> Altså sådan at hvert billede vises mens lydkommentaren afspilles`?

Ulead DvdPictureShow kan dette.
www.ulead.com

IJ

Fra : Poul Jensen