"Ekstra" bassist i Dave Matthews Band's Li~
Fra : Aggemam Manden

Dato : 24-04-03 22:26

Hej gruppe

Ville blive meget glad, hvis nogen kunne svare på dette:

Hvad hedder den "ekstra" bassist, der spiller nogle sindssyge soloer i Dave
Matthews Band's concert "Live in Chicago" ?

hilsen
Aggemam

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 24-04-03 23:07

Således skrev "Aggemam Manden" <aggemam2000@hotmail.com> i
dk.kultur.musik Thu, 24 Apr 2003 23:26:21 +0200:

>Hvad hedder den "ekstra" bassist, der spiller nogle sindssyge soloer i Dave
>Matthews Band's concert "Live in Chicago" ?

Allmusic er din ven

<http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=6:00:54|PM&sql=A9vjxlfde0cqw>

Det er forøvrigt Victor Wooten og han er ganske rigtigt ret ferm på
fingerene.

Knud
--
My, don't we all look _smashing_ in red.

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 25-04-03 04:49

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote in message
> [...]
<http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=6:00:54|PM&sql=A9vjxlfde0cqw>

> Det er forøvrigt Victor Wooten og han er ganske rigtigt ret ferm på

korrekt, albummet "a show of hands" kan stærkt anbefales hvis man kan lide
hans bas soloer, jeg har selv erhvervet mig ovenstående album, og regner med
at købe de 3 andre han har lavet også.

- Tonny, www.jegergud.dk