JavaScript engine i IE 6.0 crasher periodi~
Fra : Martin Søndergård An~

Dato : 25-04-03 12:10

Jeg er ved at lave en browser baseret applikation, der bruger meget
JavaScript. Når jeg sætter applikationen til at hente og afvikle en masse
JavaScript (DHTML), ændre noget i dom strukturen og hente en side i en
iframe samtidig, så sker det 1 ud af 5 gange at JavaScript engine i IE 6.0
crasher. Jeg ved at det er JavaScript enginen der cracher, da der ikke er
noget JS der virker, heller ikke I andre browsere der er lavet via CTRL + n
eller filer -> ny -> ny vindue.

Jeg har testet, debugget og tracet på det i et par uger nu (ja, det er en
stor applikation), men er ikke kommet nærmere på hvad det kunne være.

Jeg har dog en mistanke om at det er fordi jeg bruger htc'er i
applikationen, da jeg har oplevet problemet i en anden applikation, hvor jeg
også bruger htc'er. Men det er meget periodisk, og det jeg kan ikke
indsnævre det til en ting der er galt.

/Karto