Default papirstørrelse i print
Fra : Olav Noksagt

Dato : 24-04-03 09:27

Hej
Vi har skiftet til en anden printer på arbejdet, og nu har vi et problem jeg
ikke rigtigt kan gennemskue.

Med den gamle printer (Xerox N32) var default papirstørrelse altid A4.
Med den nye printer (Xerox Workstation 423) er papirstørrrelsen default
Letter. Det ligger sikkert i driveren, men jeg kan simpelthen ikke huske
hvordan man kan ændre en default - hvis man kan?
Jeg tror nåde den gammle driver og den nye var på engelsk (og dermed
Letter?)
Det giver en del fejl at man skal huske at ændre til A4, så derfor vil et
skift være fint!

Mac OS 9.2.2

Olav

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 24-04-03 15:49

Hej Olav

Svjh. skal man - med alle programmer lukkede - i 'Sideopsætning' under menuen
'Arkiv' skifte fra 'US Letter' til 'A4', og holde ALT-tasten nede mens man
klikker på OK. - Eller var det kun under System 7...?

mvh. Erik Richard

Fra : Olav Noksagt

Dato : 25-04-03 14:03

Erik Richard Sørensen skrev:
> Svjh. skal man - med alle programmer lukkede - i 'Sideopsætning' under menuen
> 'Arkiv' skifte fra 'US Letter' til 'A4', og holde ALT-tasten nede mens man
> klikker på OK. - Eller var det kun under System 7...?

Jammen altså!!!! Det var det jeg søgte efter - du er fantastisk og må ha' en
god weekend!!

Olav