jak & daxter 'clon' spil til pc ?
Fra : JokeSten

Dato : 22-04-03 13:27

Hi
Jeg prøvede Jak & Daxter til PS2, og jeg synes at det var vildt griner.
Hvilke tilsvarende spil fås til pc ? Hvad er godt når det kommer til 3d
action-adventures i third person view ?

Takker på forhånd for alle svar.
JokeSten

Fra : danni plougmann

Dato : 22-04-03 18:38

jeg har ikke prøvet jak og daxter til ps2
men det ser ud til at være i stil med Rayman 3.

lidt ældere spil croc 1 og 2 og også sjove.

/danni plougmann

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 24-04-03 20:48

Du kan køb spillet til PS2 og hente En PS2 emulator

MVH
Mcihael

Fra : danni plougmann

Dato : 24-04-03 21:19

ps2 emulatorere findes ikke

Fra : Dopedog

Dato : 25-04-03 15:53

> ps2 emulatorere findes ikke

Jo de gør. At de så ikke virker er en anden side af sagen.

Og check lige www.usenet.dk af hensyn til replys

Fra : Rune Manscher

Dato : 26-04-03 10:16

"Dopedog" <dopedog@privat.dk> wrote in message

> Jo de gør. At de så ikke virker er en anden side af sagen.
>
> Og check lige www.usenet.dk af hensyn til replys

Mon ikke også du skulle tage et kig der, og lige klippe det overflødige
fra ? :)

*Rune