Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forslag til udstyr til olumpus c5050 !!
Fra : ~¨~Wing~~

Dato : 22-04-03 07:55

Hej med jer

Jeg er den nye ejer af et olumpus c5050, og det er jeg meget glad for. Men
jeg kunne godt tænke mig at høre lidt fra jer om, hvad udstyr/tilbehør som
er et must når man er amatør hobby fotograf.
Jeg tænker både på muligheden for at beskytte sit kamera og ligeledes tage
nogle flotte billeder evt. med diverse filtre. Håber på nogle gode indput.

Med venlig hilsen

René

Fra : Tony L

Dato : 26-04-03 10:13

"~¨~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> wrote in message
> [...]
> nogle flotte billeder evt. med diverse filtre. Håber på nogle gode indput.

Ville bare høre om du havde fået private henvendelser eller andet spændende
feedback på dit indslag. Har selv kameraet og er da meget interesseret i at
høre
hvis du har fået nogle svar.

TonyL

Fra : ~~Wing~~

Dato : 27-04-03 07:03

"Tony L" <lindkoldNOSPAM@city.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
spændende
> feedback på dit indslag. Har selv kameraet og er da meget interesseret i

Hej Tony

Jeg har ikke fået nogle henvendelser på mit spørgsmål. Men jeg skal nok
tænke på dig hvis der kommer noget.

Mvh René