cm4
Fra : Dapped

Dato : 22-04-03 01:06

Kan man kun spille én sæsson i den danske liga??
Jeg har lige ført NFA i 1. division, men tilsydenladende sker der ikke
rigtig så meget derfra

Hvad kan man gøre ved det?

Dapped.

Fra : Frejlev

Dato : 22-04-03 06:32

prøv den nye update kan findes her: www.sigames.com

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 22-04-03 12:17

Det er en bug i den originale version, hent den patch der hedder enhancement
patch 2 - ep2

Fra : Dapped

Dato : 22-04-03 16:56

fra sigames??

Fra : Dapped

Dato : 22-04-03 17:00

Er det den der hedder "404_enhance" ?
Skal ep1 også være installeret?

Fra : Nic

Dato : 22-04-03 18:04

> Skal ep1 også være installeret?
Nej.

Installer CM4 rent, og derefter http://www.cmwho.dk/download/ess/ep2.exe

Nic.

Fra : Dapped

Dato : 23-04-03 02:42

Det har jeg lige gjort, men inde i spillet står der stadig v. 3.0.3 burde
der ikke stå 3.0.4?
Er det pga. no cdcrack?
Hvad kan jeg gøre ved det? Nu har jeg to gange spillet en hel sæsson uden at
komme videre og jeg er ved at være lidt frustreret
PLEASE HELP......!!!

Fra : Nic

Dato : 23-04-03 09:02

Det er pga no-cd crack - der skal du også have en 4.04 - søg og du skal finde :)