Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kender i den her
Fra : Heine

Dato : 21-04-03 16:28

Hej,

jeg er ved at overveje at købe dig. kamera her http://www.ssdonline.com er
der nogen der kender butikken, og jeg kan ikke finde ud af om det er i usa
eller england, har jeg ret i at hvis det er england så ingen moms, adressen
på butikken er Copyright 1996-2001 State Street Direct. All rights reserved
Phone: (800)222-4070. Eastern Time 8:00am-6:00pm M-F, område 800 hmm?

Heine

Fra : Brian Urth

Dato : 21-04-03 16:47

On Mon, 21 Apr 2003 17:28:13 +0200, "Heine" <duppeNOSPAM@edb.dk>
wrote:

> [...]
>på butikken er Copyright 1996-2001 State Street Direct. All rights reserved
>Phone: (800)222-4070. Eastern Time 8:00am-6:00pm M-F, område 800 hmm?

Det er en amerikansk forretning i New Hampshire

og ja du skal betale moms og eventuelt told

mvh

Brian

Fra : Carsten Øhlenschlæge~

Dato : 21-04-03 16:47

Heine wrote:

> [...]
> på butikken er Copyright 1996-2001 State Street Direct. All rights reserved
> Phone: (800)222-4070. Eastern Time 8:00am-6:00pm M-F, område 800 hmm?

Butikken ligger i USA så der skal betales moms/afgifter til staten.

--
Venlig Hilsen
Carsten Øhlenschlæger

Fra : Heine

Dato : 21-04-03 16:50

okay, 1000 tak - det man skal betale er det 33% oveni?

Fra : *gavtyven*

Dato : 21-04-03 16:59

> okay, 1000 tak - det man skal betale er det 33% oveni?

Du har mønterne --- så bare host op

Fra : René Jørgensen

Dato : 21-04-03 23:37

"*gavtyven*" <trads@get2netFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Du har mønterne --- så bare host op

Har sammenlignet nogle priser på siden. Jeg tror at det er billigere at købe
i Tyskland.

F.eks. den billigste her:

http://www.guenstiger.de/

Hilsen

René

Fra : Alan Thwaites

Dato : 22-04-03 02:13

> okay, 1000 tak - det man skal betale er det 33% oveni?

Mere end det ! Du betale told af prisen + forsendelse og moms af
hele beløbet + Post Danmark skal have gebyr for fortoldning. Husk også at
medmindre fabrikken køre med verdens garanti har du ikke det 2års
relamationsret gældende indefor EU.
Alan.

Fra : max

Dato : 22-04-03 12:58

> [...]
> hele beløbet + Post Danmark skal have gebyr for fortoldning. Husk også at
> medmindre fabrikken køre med verdens garanti har du ikke det 2års

Så så Alan, du lyder jo som en hel skatteminister.. Der er ikke told
på digital kameraer..! Ellers er det rigtigt 25% af kamera+forsendelse.
Post Danmark skal kun have noget hvis ikke det blir sendt gennem dem,
UPS er meget almindeligt, hurtigt og dyrere.. Og garantien - ja det er
nok smartere at købe i Tyskland og få de 2 år og 14 dages returret.
-max-

Fra : Martin K. R.

Dato : 22-04-03 13:30

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> UPS er meget almindeligt, hurtigt og dyrere.. Og garantien - ja det er
> nok smartere at købe i Tyskland og få de 2 år og 14 dages returret.

Naaaaaahhh... er det nu helt rigtigt?
Post Danmark beregner sig da et fortoldningsgebyr på 50 kr, hvis det BLIVER
sendt gennem dem. Men OK, det er da stadig billigere end de 200 kr. som
FedEx, UPS og DHL rask væk tager for samme fortoldning, når det sendes via
DEM.

Martin