OS X husker ikke 12/24 timer
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 21-04-03 14:46

Hej alle.

Der er noget der gennem længere tid har irriteret mig. Indstillingerne i
"International" pref-panet under 10.2.5 sætter sig selv til 12-timers
ur. Region: står til Denmark. Så vælger jeg noget andet, vælger Denmark
igen og alt er godt - et stykke tid, så er det tilbage til 12-timer.

Se evt. her <http://thomas.boelskifte.dk/pics/12timer.jpg>

Jeg har repareret permissions til den store guldmedalje, det hjælper
ikke. Er der en indtillingsfil der skal slettes eller noget andet?

Mojn, Thomas

--
If a man is standing in the middle of the forest speaking, and
there is no woman around to hear him ... is he still wrong?

Fra : Morten Lind

Dato : 21-04-03 15:00

Thomas Boelskifte <transporterroom1@boelskifte.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har repareret permissions til den store guldmedalje, det hjælper
> ikke. Er der en indtillingsfil der skal slettes eller noget andet?

Hej Thomas,
Sikkert et dumt spørgsmål, men har du husket at indstille/sætte dato og
tid også?
M.
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 21-04-03 19:41

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hej Thomas,
> Sikkert et dumt spørgsmål, men har du husket at indstille/sætte dato og
> tid også?

Jep, det sørger Date & time for automatisk.

Mojn, Thomas

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-04-03 16:29

> [...]

> Jeg har repareret permissions til den store guldmedalje, det hjælper
> ikke. Er der en indtillingsfil der skal slettes eller noget andet?

Det er en kendt fejl hos Apple. Jeg har en G4 dual 867 stående til
konfigurering. Problemet er også på den. Du kan ikke gøre noget ved det.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 21-04-03 19:41

> Det er en kendt fejl hos Apple. Jeg har en G4 dual 867 stående til
> konfigurering. Problemet er også på den. Du kan ikke gøre noget ved det.

Jamen jamen, ku' de da æ' lige ha' rettet det med 10.2.5? Nå, men OK så
behøver jeg ikke bande over det mere, bare vente.

Tak for det

Mojn, Thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 21-04-03 19:55

> [...]

> Jamen jamen, ku' de da æ' lige ha' rettet det med 10.2.5? Nå, men OK så
> behøver jeg ikke bande over det mere, bare vente.

Hæ, hæ I to, så ka´ I jo bare vælge dansk - dér er problemet nemlig
ikke

Hej
M.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 21-04-03 22:38

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hæ, hæ I to, så ka´ I jo bare vælge dansk - dér er problemet nemlig
> ikke

ALDRIG!

Mojn, Thomas

Fra : David Blangstrup