Rainbow. six
Fra : Dina

Dato : 20-04-03 12:03

Jeg mangler en fil der hedder vct 32150.dll, for at kunne køre Rainbow. six,
hvor og hvordan får jeg fat i den ?
M.v.h. Carl.

Fra : Ding-Dong

Dato : 20-04-03 15:23

Dina skrev i en meddelelse
> Jeg mangler en fil der hedder vct 32150.dll, for at kunne køre Rainbow.
six,
> hvor og hvordan får jeg fat i den ?

Hvis det er fordi filen ikke installeres fra den cd du har købt så må du
være i din gode ret til at gå ned og bytte cd'en til en der funger.

Mvh

Ding-Dong

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-04-03 15:26

"Dina" <Tiger@eye.mail.dk> wrote in message
> Jeg mangler en fil der hedder vct 32150.dll, for at kunne køre Rainbow.
six,
> hvor og hvordan får jeg fat i den ?
> M.v.h. Carl.

Helt ærligt Carl. Du sidder med hele internettet foran dig og så stiller du
sådan et spørgsmål i en nyhedsgruppe. Hjælp dig selv

Her er en Google-søgning på "vct32150.dll":

http://tinyurl.com/9wsn

-Sune