David Gahan - Paper monsters
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-04-03 12:01

Hejsa
Ja så har jeg fået lyttet til den nye skive.
Meget stille plade med Gahans stemme i fokus. Der er imo kun et par
numre der er rigtig fede.
Men det er da selvfølgelig et sikkert køb i starten af juni
Og så glæder man sig endnu mere til Roskilde.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-04-03 23:37

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message
> [...]
> numre der er rigtig fede.
> Men det er da selvfølgelig et sikkert køb i starten af juni
> Og så glæder man sig endnu mere til Roskilde.

Hvad? hvor? Hørt? Hvorn? iiih... me wanna! Fortæl fortæl.. :D

Mikael