Apropros påske...
Fra : Klaus Petersen

Dato : 19-04-03 11:54

Nu vil jeg stille påsken dummeste spørgsmål.

Hvad spiser man egentlig til en påskefrokost?

Klaus.

Fra : Kitti Egevang

Dato : 19-04-03 21:08

Hej Klaus.

Jeg har lige været til en påskefrokost i dag....
Den bestod af : Sild, ål, fiskefilet, laks, rejer, flæskesteg, frikadeller
og til sidst ost med kiks.
Og vi blev i hvert fald alle godt mætte )

Hilsen og god påske fra Kitti.

Fra : Margit

Dato : 20-04-03 17:34

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> skrev i en meddelelse
> Nu vil jeg stille påsken dummeste spørgsmål.
>
> Hvad spiser man egentlig til en påskefrokost?
>
> Klaus.

Hos os SKAL man have skidne æg til påske.
Margit